فرماندار ارومیه: باید به نیازهای جوانان در بخش های مختلف توجه شود

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۳۱:۴۵
کد خبر: ۷۱۹۷۹۸
فرماندار ارومیه: باید به نیازهای جوانان در بخش های مختلف توجه شود
جلسه مشترک ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش همگانی شهرستان، صبح امروز با حضور فرماندار ارومیه در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، عباس حسن خانی در این جلسه با تاکید بر اینکه نباید حوزه جوانان را به امور ورزشی محدود کرد، اظهار داشت: حوزه جوانان بسیار گسترده بوده و باید به نیازهای جوانان در بخش های مختلف توجه ویژه شود.

فرماندار ارومیه همکاری دستگاه های مختلف با سمن ها در حوزه جوانان را ضروری دانسته و افزود: زیرساخت های حوزه های ورزش و جوانان باید فراهم شده و باید از سرمایه های ملی به درستی استفاده شود.

وی با تاکید بر استفاده حداکثری و بهینه از فضاهای ورزشی، خاطرنشان کرد: توزیع ناعادلانه ای در حوزه فضاهای ورزشی داشته ایم که باید ساماندهی شود.

حسن خانی همچنین تصریح کرد: از بخش خصوصی برای جبران کمبودهای حوزه های ورزش و جوانان، حمایت همه جانبه خواهد شد و تسهیلاتی نیز در این زمینه در نظر گرفته شده است.

فرماندار ارومیه تاکید کرد: کمبودهایی در حوزه ورزش و جوانان داریم که اهتمام بیش از پیش دستگاه های مختلف برای جبران این کاستی ها را طلب می کند.

وی با ابراز تاسف از اینکه در گذشته وجود برخی مراودات سیاسی، منجر به افراط و تفریط و توزیع ناعادلانه در حوزه ورزش و جوانان شده، گفت: مدیریت صحیح فضاهایی که به حوزه ورزش و جوانان اختصاص یافته، ضروری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز