واژگونی خودرو کلاهبردار حرفه ای را زمین گیر کرد

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۵۹:۴۴
کد خبر: ۷۱۹۸۰۳
واژگونی خودرو کلاهبردار حرفه ای را زمین گیر کرد
گروه استان ها_خراسان رضوی-فرمانده انتظامی شهرستان داورزن از شناسایی و دستگیری عامل 28 فقره کلاهبرداری در پی واژگونی خودرو سرقتی خبر داد.

▪سرهنگ "سید جمال معتمد الشریعتی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: روز گذشته در پی گزارش سرقت یک دستگاه سواری شاسی بلند "تیگو فایو" در جلو زائر سرای "کاهک" بلافاصله طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی به مراحله اجرا گذاشت شد .

▪فرمانده انتظامی شهرستان داورزن افزود: لحظاتی پس از اجرای طرح مهار تیم پاسگاه انتظامی باشتین در انتهای حوزه استحفاظی خودروی سرقتی که در حاشیه جاده واژگون شده بود را مشاهده کردند.

▪وی تصریح کرد : راننده خودرو که به صورت جزئی مصدوم شده بود پس از مداوای اولیه با هماهنگی قضائی به پلیس آگاهی منتقل شد.

▪سرهنگ معتمد الشریعتی گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد این سارق کلاهبردار حرفه ای و تحت تعقیب مقام قضائی است که از طریق سایت های واسطه گر اینترنتی برای اجاره باغ ویلا در مناطق ییلاقی مشهد مبالغی را بیعانه گرفته و افراد مالباخته با کمال تعجب در موعد مورد نظر که به همراه افراد خانواده به باغ مراجعه ، متوجه می شود باغ در اختیار فرد دیگری است.

▪وی خاطر نشان کرد: این فرد شیاد در مواجهه با مستندات و ادله جرم به 28 فقره کلاهبرداری به این روش از شهروندان اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

نظر شما