"استاندارلرستان" در واکنش به تخریب دومدرسه در منطقه سیلاخور:

احداث مدرسه جایگزین تا مهرماه سال جاری توسط شرکت آب‌منطقه‌ای استان

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۲۷:۵۲
کد خبر: ۷۱۹۸۳۴
احداث مدرسه جایگزین تا مهرماه  سال جاری توسط شرکت آب‌منطقه‌ای استان
"سید موسی خادمی" با تعیین ضرب الاجل از مدیرعامل شرکت اب منطقه ایی لرستان خواهان احداث مدرسه تخریب شده به وسیله سد مروک در منطقه سیلاخورشد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ خادمی  روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش وپرورش با اشاره سخنان  مدیرآموزش وپرورش سیلاخور مبنی بر تخریب دومدرسه دراین منطقه به دلیل احداث سد مروک ، اظهارکرد:  شرکت آب‌منطقه‌ای استان برای احداث سد مروک مدرسه این منطقه را تخریب کرده و تاکنون اقدامی برای ساخت آن انجام نداده است.

 وی افزود: مدرسه جایگزین تا مهر ماه سال جاری توسط شرکت آب‌منطقه‌ای احداث و به آموزش وپرورش تحویل داده شود در غیر این‌صورت از محل اعتبارات استانی آب‌منطقه‌ای این مبلغ کسر و به  آموزش و پرورش پرداخت خواهد شد.

خادمی با تعیین ضرب الاجل  برای شرکت آب منطقه ایی لرستان درحل کردن این موضوع گفت: دستگاه آب منطقه ایی این مدرسه را به خاطر ساخت سد تخریب کرده است  وبا توجه به اینکه دولت ها تشکیلات مستمردردنیا محسوب می شوندودستگاه آب منطقه ایی نیز جزئی از تشکیلات دولت است چون مدرسه را تخریب کرده است مدیریت این شرکت باید مشکل را حل کند.

وی با بیان اینکه شرکت  آب منطقه ایی تا اول مهرماه باید این مدرسه را بسازد، خاطر نشان کرد: اگر مدرسه ساخته نشودمعاونت عمرانی از محل اعتبارات استانی آب منطقه ایی این اعتباررا   کم کرده وبه آموزش وپرورش پرداخت کند.

گفتنی است ؛سد مخزنی مروک در استان لرستان و به فاصله ۳۷ کیلومتری دورود قرار دارد و بین روستای گوشه دواریجان و مروک در حوزه شهرستان دورود است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز