با معرفی اعضای هیات مدیره جدید شرکت هپکو اراک؛

دولت و سازمان خصوصی سازی به کمک صنعتِ مادر استان مرکزی آمدند

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۴:۵۸
کد خبر: ۷۲۰۰۰۸
دولت و سازمان خصوصی سازی به کمک صنعتِ مادر استان مرکزی آمدند
رئیس کل سازمان خصوصی سازی و معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: پنج نفر از بهترین مدیران صنعتی کشور به عنوان اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هپکو اراک معرفی شدند.

به گزارش برنا از اراک، عبدالله پورحسینی روز چهارشنبه در حاشیه نشست معارفه هیات مدیره شرکت هپکو اراک، افزود: با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مدیریت شرکت هپکو اراک از یک ماه گذشته برای عبور از بحران و تسریع در رفع مشکلات این شرکت به سازمان خصوصی سازی واگذار شد و در این مدت پنج مدیر توانمند صنعتی کشور برای راهبری امور هپکو گزینش شدند.

وی ادامه داد: بر این اساس غلامرضا صادقیان به عنوان مدیرعامل، غلامرضا سمندر به عنوان رئیس هیات مدیره و علی انعامی، محمد حسین شهسوار و داود صلاحی به عنوان اعضای هیات مدیره جدید شرکت هپکو اراک انتخاب شدند.

رئیس سازمان خصوصی تصریح کرد: این 5 نفر منتخبین سازمان خصوصی‌سازی و افرادی توانمند و با تجربه هستند که ویژگی‌های لازم جهت مدیریت هپکو را دارند و امید است با هدایت شخص استاندار مرکزی و تیم مدیریتی استان، هپکو به جایگاه مورد انتظار صنعتی و کارگران نیز به کار خود بازگردند و با شروع تولید در هپکو شادابی را در محیط کارخانه شاهد باشیم و همه با هم‌افزایی در جهت احیای هپکو قدم برداریم. 

  

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز