مشارکت بانوان در حوزه مدیریت شهری

شهردار اردبیل:کارگاه‌های متنوع فرهنگی آموزشی در فرهنگسرای بانوان برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۲:۲۹:۵۴
کد خبر: ۷۲۰۰۸۴
شهردار اردبیل:کارگاه‌های متنوع فرهنگی آموزشی در فرهنگسرای بانوان برگزار می شود
شهردار اردبیل گفت: ضروری است به نقش بانوان در جامعه توجه ویژه‌ای شود و مشارکت آنها در مدیریت شهری افزایش یابد.

به گزارش برنا، حمید لطف‌اللهیان امروز در تشریح برنامه‌های فرهنگسرای بانوان شهرداری اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: "یک فنجان حال خوب" عنوان کارگاه‌های آموزشی روانشناسی است که دوشنبه‌های هر هفته با حضور کارشناسان مجرب در فرهنگسرای بانوان واقع در پارک بانوان اردبیل برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را ارتقای سلامت جسمانی و روحی بانوان دانست و افزود: حضور گسترده بانوان در برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی منجر به سلامت روان مادران و در نهایت سلامت خانواده‌ها خواهد شد.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه زیر ساخت‌های فرهنگی ورزشی و اجتماعی برای بانوان فراهم شده است، گفت: ضروری است به نقش بانوان در  جامعه توجه ویژه‌ای شود و مشارکت آنها در مدیریت شهری افزایش یابد.

لطف‌اللهیان ادامه داد: کافه کتاب، کلاس‌های آشپزی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و کتابخانه تخصصی و ده‌ها برنامه متنوع دیگر از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار این نهاد فرهنگی قرار دارد تا خدمات شایسته‌تری به بانوان ارائه داده شود.

وی همچنین با یادآوری اجرای ورزش صبحگاهی در پارک‌های  هر 5 منطقه اردبیل، ویژه بانوان؛ بیان کرد: از عموم بانوان دعوت می‌شود به منظور افزایش نشاط و شادابی در این قبیل از برنامه‌های ورزشی شرکت مناسبی را از خود به یادگار بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز