استاندار کرمانشاه:

دستاوردهای چهل ساله انقلاب باید به جوانان به خوبی معرفی شود

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۱۰:۵۵
کد خبر: ۷۲۰۱۱۷
دستاوردهای چهل ساله انقلاب باید به جوانان  به خوبی معرفی شود
استاندار کرمانشاه گفت: باید خدمات چهل ساله انقلاب و دستاورهای آن‌ را به جوانان به ویژه دهه هفتادی ها معرفی کنیم تا به خوبی با آن آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا، هوشنگ‌ بازوند  امروز در همایش چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده با حضور رئیس کمیته امداد (ره) در سرسرای شهدای دولت استانداری با بیان اینکه همه ما به خدمات انقلاب در طول سال های گذشته افتخار می کنیم، افزود: ستاد معرفی دستاوردهای انقلاب و خدمات جمهوری اسلامی کار خود را آغاز خواهد کرد و این خدمات در اختیار مردم ‌قرار می گیرد.

او گفت: مردم‌ خود صاحب انقلاب هستند و هر زمان احساس خطر کنند خودشان پای کار می آیند و دست به کار می شوند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه ملت ایران به آینده کشور امیدوار است، اظهار داشت: بعد از انقلاب به صورت متوسط هر سال یک ‌انتخاب برگزار می شود و سرنوشت کشور را خود مردم انتخاب می کنند.

وی بسیج و ارتش 20 میلیونی که امام دستور تشکیل آن را داد از دستاورد های انقلاب دانست و گفت: ملتی که یک روز از ساخت سیم‌خاردار هم‌ عاجز بود امروز یکی از مقتدرترین‌ سیستم های موشکی جهان‌ را در اختیار دارد.

بازوند در حوزه فرهنگ‌سازی نیز گفت: احیا فرهنگ خودباوری در سیستم های اقتصادی و نظامی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.

او اضافه کرد: احیا فرهنگ ایثار و شهادت که سرچشمه آن از عاشورای حسینی است ایران را در جنگ‌ تحمیلی پیروز کرد.

وی افزایش سطح باسوادی و ورود جوانان به دانشگاه ها را نیز از دستاوردهای فرهنگی انقلاب دانست و افزود: امروز بیش از 90 هزار دانشجو در استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند در حالی که این آمار قبل از انقلاب یک‌هزار و 200 نفر بود.

وی همچنین توجه به محرومین و رفع محرومیت زدایی در کشور را یکی ‌از یادگارهای ارزشمند انقلاب در سراسر کشور دانست.

وی تشکیل کمیته امداد را گام بزرگی در راستای محرومیت زدایی در کشور دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در تمام سیاست های ابلاغی خود توجه به محرومین و محرومیت زدایی را مورد توجه خود قرار داده اند.

بازوند افزود: در حالی که مردم روستایی کشورهای خاورمیانه کپرنشین هستند، مطالبات دور افتاده ترین مردم روستانشین ایران کم بودن سرعت اینترنت است.

وی عنوان کرد: با وجود تمام تحریم ها، ساخت منطقه پارس جنوبی یک ‌پیشرفت بزرگ ‌است که به دست جوانان این ‌مرز و بوم‌ به نتیجه رسیده است.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: هر چند برخی افراد از روی دلسوزی‌ حرف از محرومیت می ‌زنند اما خدمات جمهوری اسلامی در زمینه محرومیت زدایی با دیگر‌ کشورها قابل مقایسه نیست.

وی از خدمات کمیته امداد در زلزله کرمانشاه نیز قدردانی کرد و گفت: این نهاد بدون هیچ تبلیغی خالصانه خدمات ارزشمندی ارائه کرد که مثمر ثمر بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز