ارومیه ۲۰۲۰ گامی جهت معرفی شهر به عنوان شهر بین المللی گردشگری

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۰۶:۵۸
کد خبر: ۷۲۰۱۷۱
ارومیه ۲۰۲۰ گامی جهت معرفی شهر به عنوان شهر بین المللی گردشگری
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ارومیه 2020 گامی جهت معرفی شهر به عنوان شهر بین المللی گردشگری است .

به گزارش برنا آذربایجان غربی،  حسین بخشایشی با بیان اینکه  طرح ارومیه 2020 جهت  جذب گردشگر مطرح شده است، بیان کرد: اجرایی شدن این طرح مستلزم تلاش تمام ارگان ها و ادارات جهت ایجاد زیرساخت ها و به ثمر رساندن پروژه های عمرانی در راستای ارومیه 2020 است.

وی با اشاره به جذب گردشگر برای شهر ارومیه،  گفت: جذب گردشگر از وظایف عمده سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان است و  اما شورای شهر و شهرداری نیز در جهت تسریع روند ویاری‌رساندن به سازمان میراث فرهنگی، یکسری اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده‌ است.

عضو شورای اسلامی  شهر ارومیه با بیان اینکه بحث ارومیه 2020 می‌تواند سبب مطرح شدن کلانشهر ارومیه به عنوان شهر بین المللی گردشگری شود،افزود: برای اجرایی کردن طرح ارومیه 2020 با سازمانها و ادارات مختلف در این خصوص بحث و تبادل نظراتی صورت گرفته است.

وی گفت: در راستای جذب گردشگری از لحاظ ورزشی،خدماتی و سایر زیر ساخت ها کمسیون های مختلفی درحال تشکیل شدن است که بتوانیم اقدمات مدنظر در شهر ارومیه را در سال 2020 نهایی و اجرایی کنیم.

بخشایشی با بیان اینکه تلاش برای رساندن ارومیه به عنوان شهر بین المللی گردشگری شروع شده است، ادامه داد :رسیدن به این برنامه ها و اهداف بستگی به گذر زمان دارد که با گذر زمان میزان موفقیت مشخص خواهد شد.

وی  عنوان کرد: پروژه های شهری نیز سهم بزرگی در رساندن کلانشهرارومیه به عنوان شهر گردشگری بین المللی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز