حضور آذربایجان غربی در در مسابقات لیگ کشوری آلتیمیت فریزبی

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۱۰:۲۵
کد خبر: ۷۲۰۱۷۸
حضور آذربایجان غربی در در مسابقات لیگ کشوری آلتیمیت فریزبی
رییس کمیته فریزبی آذربایجان غربی گفت: تیم های آقایان و بانوان استان با تیم کامل، شهریورماه امسال در مسابقات لیگ کشوری آلتیمیت فریزبی حضور خواهد یافت.
به گزارش برنا آذربایجان غربی، میلاد دبیری رییس کمیته فریزبی استان در مورد آخرین مسابقات برگزار شده در سطح استان گفت: هفته آخر خردادماه مسابقات قهرمانی دبل دیسک استان با حضور 7 تیم در ارومیه برگزار شد که تیم مقاومت به عنوان قهرمانی دست یافت.
وی افزود: تیم مقاومت در این مسابقات با ترکیب میلاد شهیادی و افشین ولیلو قزلباش قهرمان شد وتیم انجمن خیریه امید با ترکیب رحمان کوکب قره باغ و توحید آذر قره باغ رتبه دوم و تیم جوانان ارومیه با ترکیب مهدی احمد گجین و مهدی قنبرلو رتبه سوم را کسب کردند.
رییس کمیته فریزبی آذربایجان غربی اظهار کرد: در پایان مسابقات به تیم های برتر احکام و مدال قهرمانی اهدا و به بازیکنان شرکت کننده نیز گواهی شرکت در مسابقات صادر شد.
دبیری در مورد برنامه های این کمیته در تابستان سال جاری هم گفت: برگزاری یک دوره کارگاه آشنایی ورزش فریزبی در بخش آقایان و بانوان و همچنین یک دوره مربیگری فریزبی از مهم ترین برنامه های این کمیته در فصل تابستان خواهد بود.
وی در ادامه افزود: شهریورماه امسال مسابقات لیگ آلتیمیت فریزبی کشور آغاز خواهد شد که تیم منتخب آذربایجان غربی با تیم کامل در بخش آقایان و بانوان در این مسابقات شرکت خواهد کرد.
رییس کمیته فریزبی آذربایجان غربی ادامه داد: با هدف بالابردن سطح تکنیکی تیم فریزبی بانوان و همچنین آمادگی تیم بانوان برای مسابقات پیش رو، روزهای سه شنبه در پارک گوللرباغی همزمان با تیم آقایان، تمریناتشان برگزار خواهد شد تا هم سیستم آرایشی حمله و دفاع تیم بانوان بهتر شود ضمن اینکه امسال، برای اولین بار تیم فریزبی بانوان استان برای مسابقات کشور اعزام خواهند شد.
دبیری در خاتمه گفت: تا پایان سال چند جشنواره ورزش فریزبی دیگر نیز در استان برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز