معاون استاندارخراسان رضوی:

زیارتی بودن مشهد با سیاحتی بودن این شهر تقابلی ندارد

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۴۶:۵۰
کد خبر: ۷۲۰۲۰۴
زیارتی بودن مشهد با سیاحتی بودن این شهر تقابلی ندارد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی و معاونان وی با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدرحیم نوروزیان در این دیدار گفت: هیچ تقابلی بین زیارتی بودن مشهد با سیاحتی بودن این شهر وجود ندارد.

وی با بیان این که اگر چه مشهد شهر زیارتی است اما سیاحت درکنار زیارت می تواند به ماندگار زائرکمک کند؛ افزود: برخی افراد بین زیارت و سیاحت به اشتباه تقابلی را ایجاد کرده اند در حالی که هیچ تقابلی وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی بر ضرورت توجه به شرایط اجتماعی جامعه در کلان شهر مشهد تاکید کرد و گفت: باید احساس مشارکت در فضای عمومی جامعه شکل بگیرد و تا افراد احساس مسئولیت کرده و درتوسعه و پیشرفت شهرکمک کنند.

نوروزیان با بیان این که هر مسئولیتی داشته و دارم خود را کارگر مردم می دانم، ادامه داد: میراث فرهنگی و گردشگری از حوزه های مهم ، حساس و اثرگذار است  که طی سال های گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: به واسطه حضور حدود 30 میلیون زائر و مسافر در این شهرگردش مالی زیادی درمشهد وجود دارد که اگر از این گردش مالی به خوبی استفاده شود و صنعت هتلداری و گردشگری رونق مناسب را بگیرد بسیاری از مشکلات رفع می شود.

همچنین ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با تبریک انتصاب نوروزیان به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، اظهارداشت: مشهد یکی از ارزان ترین مقاصد گردشگری کشور است و زیرساخت های گردشگری که در مشهد وجود  در اصفهان و تبریز وجود ندارد.

وی درباره برنامه های این اداره کل برای رونق بخشی گردشگری در مشهد تصریح کرد: تلاش می کنیم که ظرفیت های خالی هتل ها را به کار گیریم و شرایطی را فراهم کنیم که هتل ها و مراکز اقامتی با کمترین ظرفیت خالی فعالیت داشته باشند.

 گفتنی است: دراین دیدار یوسف بیدخوری سرپرست معاونت گردشگری، احمد دیناری سرپرست معاون سرمایه گذاری، فرید جواهرزاده مشاور مدیرکل و سیدجعفر زراعتی جانشن دبیرستاد اجرایی خدمات سفراستان و امیرضیائیان مدیرروابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی حضور داشتند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز