دعوت فرماندار کرج برای مشارکت در طرح پاکداشت طبیعت

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۴۷:۲۳
کد خبر: ۷۲۰۲۴۶
دعوت فرماندار کرج برای مشارکت در طرح پاکداشت طبیعت
فرماندار ویژه شهرستان کرج با دعوت از عموم مردم برای مشارکت و حضور در طرح پاکداشت طبیعت گفت: این قبیل فعالیت های زیست محیطی نباید معطوف به یک زمان خاص باشد و فرهنگسازی برای حفظ طبیعت همواره باید تداوم داشته باشد ضمن اینکه جاده گردشگری چالوس جزو زیبایی های کشور عزیزمان است و همه باید در این پویش زیست محیطی مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه شهرستان کرج، مهندس سیروس شفقی صبح امروز چهارشنبه  با اشاره به اجرای طرح پاکداشت طبیعت که روز جمعه  اول تیرماه برگزار خواهد شد، گفت: پاکداشت طبیعت هر چند یک طرح است اما از آنجا که مسیرگردشگری جاده چالوس متعلق به همه مردم و گردشگران است لذا وظیفه ای عمومی و همگانی است که همه در این اقدام زیست محیطی مشارکت همه جانبه داشته باشند. 

وی در ادامه افزود: هدف ما این است که با انجام اقدامات نوین زیست محیطی برنامه‌های جدیدی را برای ارتقای وضعیت این حوزه مهم و تأثیرگذار در  سلامت و ارتقای جامعه تدوین کنیم و به ویژه برای نسل جوان فرهنگ حفاظت از محیط زیست را با برنامه های جنبی که تدارک دیده شده نهادینه کنیم .

فرماندار ویژه شهرستان کرج همچنین با تاکید بر ضرورت مشارکت عموم مردم جامعه و تداوم چنین طرح ها و اقداماتی از سوی دستگاه ها و مردم، عنوان کرد: از نگاه ما طرح پاکداشت طبیعت که وارد چهارمین سال تجربه مشارکتی خود می شود ادامه خواهد داشت.

مهندس سیروس شفقی در پایان ضمن قدردانی از اداره کل ورزش و جوانان در خصوص پیگیری ها برای اجرای این طرح نیز از عموم مردم شهرستان کرج برای شرکت در مراسم پاکداشت طبیعت دعوت بعمل آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز