استاندار کرمانشاه:

وضعیت زیرساخت مرزهای استان کرمانشاه مناسب نیست

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۳:۲۴
کد خبر: ۷۲۰۳۵۲
وضعیت زیرساخت مرزهای استان کرمانشاه مناسب نیست
راه سومار برای تردد مناسبت نیست و حساسیت بیشتر به مرزهای استان کرمانشاه ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ استاندار کرمانشاه در کارگروه توسعه صادرات استان کرمانشاه در سالن تدبیر استانداری اظهار داشت: مرز خسروی هنوز به اهدافمان دست نیافته‌ایم، اما گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است که یک فرصت استثنایی برای استان کرمانشاه است.

هوشنگ بازوند به بازگشایی مرز خسروی اشاره کرد و گفت: بازگشایی مرز خسروی را یک مطالبه عمومی است، این موضوع از لحاظ روحی و روانی نیز تاثیرات بسیار خوبی برای مردم دارد و می‌تواند شوک زلزله را کمرنگ کند.

وی افزود: وضعیت زیرساخت مرزهای استان کرمانشاه مناسب نیست انتظار داریم مدیران ملی حساسیت بیشتری در مورد مرزهای استان کرمانشاه به خرج دهند، چرا که این مرزهای استان کرمانشاه تاثیرگذاری بسیاری هم بر روی کشورمان  دارد.

مدیریت ارشد استان کرمانشاه گفت: علی‌رغم انتظارات گاهی شاهد روند کند کار در استان کرمانشاه هستیم و مردم انتظار دارند مساپل را در استان حل کنیم در حالی که ظرفیت‌های استان کرمانشاه نیز محدود است.

بازوند ادامه داد: مرزها قرار است برای استان فرصت باشد نه این که به خاطر عدم زیرساخت‌ها به تهدید تبدیل شود، ا دیپلماسی تجاری کشور هم نیازمند بازنگری است و اگر می‌خواهیم بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برون‌گرا باشیم باید این بازنگری انجام شود.

وی افزود: راه سومار برای تردد بسیار بد است، مصوبه‌ای برای این راه گرفته‌ایم که بعد از سه ماه هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است، زیرساخت‌های مرزهای سومار متعلق کشور است.

استاندار کرمانشاه گفت: امروزه بازاریابی یکی از نقاط ضعف تجار است.

بازوند ضمن تشکر از حضور و اقدام  مسئولان کشوری در مرزهای استان کرمانشاه  گفت: امیدوارم سفر شما به استان کرمانشاه منشع خیر و برکت برای این استان و ایران باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز