نماینده مردم سنقر و کلیایی درمجلس شورای اسلامی:

اشتغال پایدار در شهرستان سنقر و کلیایی فراهم می‌شود

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۲:۴۷
کد خبر: ۷۲۰۳۵۵
اشتغال پایدار در شهرستان سنقر و کلیایی فراهم  می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر وکلیایی در نشست شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: مسئولان به مردم استان کرمانشاه نگاه تحول‌آمیز داشته باشند تا آمار آسیب‌ها اجتماعی از جمله بیکاری، طلاق، اعتیاد، جنگ تحمیلی و زلزله از این استان کرمانشاه کاهش یابد.

photo_۲۰۱۸-۰۶-۲۰_۰۹-۱۶-۰۹

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا، حاصل چهار دهه انقلاب را ساخت سه مجتمع پتروشیمی در کرمانشاه ذکر کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی با وجود سدهای استان، ظرفیت فعالسازی شیلات و پتروشیمی در این منطقه وجود دارد.

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید فرش کلیایی در این شهرستان و  ظرفیت آن در ایجاد اشتغال موثر است اما این صنعت مهم در حال فراموشی است و نیازمند اقدام جدی کمیته امداد در اعطای تسهیلات به بافندگان فرش کلیایی از مسئولین هستم.

حسینی‌کیا خواستار فراهم کردن اشتغال پایدار با اعطای 500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از سوی کمیته امداد به 25هزار مددجویان تحت پوشش و  غیرمددجویان داشت و گفت:  توجه به صنعت فرش کلیایی و حمایت از فرش‌بافان، احدات مجتمع‌های کشت و صنعت با توجه به ظرفیت کشاورزی استانکرمانشاه، اشتغال 200 نفررا در احداث هر کارخانه کوچک در شهرستان‌های استان را از رئیس کمیته امداد کشور در این جلسه خواستار شد.

وی افزود: برای هر شهر در استان کرمانشاه کارخانه‌ای کوچک با ظرفیت اشتغال‌زدایی حداقل ۲۰۰ نفر داشته باشد برنامه‌ریزی کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز