مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه:

بازسازی سه‌هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان در مناطق زلزله‌زده آغاز شد

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۶:۰۲:۳۸
کد خبر: ۷۲۰۷۰۰
بازسازی سه‌هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان در مناطق زلزله‌زده آغاز شد
بازسازی بیش از 3000 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در مراسم افتتاح 500 خانه احداثی  به مددجویان تحت حمایت این کمیته ضمن تشکر از کمک‌های بنیاد مسکن در راستای صدور مجوز برای احداث این واحدها  اظهارداشت: اعتبار ساخت منازل تخریبی مددجویان از سوی دولت و کمیته امداد تامین و به همت بسیجیان جهادگر ساکن در مناطق زلزله‌زده با روند خوبی ساخته می‌شود.

photo_۲۰۱۸-۰۶-۲۱_۲۱-۴۴-۱۳

 وی افزود: بازسازی سه‌هزار و 500 واحد مسکونی مددجویان در مناطق زلزله‌زده آغاز شده است که تا امروز 500 واحد آن را به مالکان در روستاها تحویل آنها می‌دهیم که تا حدودی  وسایل ضروری زندگی آنها از قبیل (موکت، فرش، کولر، تلویزیون، یخچال و ...) از سوی کمیته امداد، سپاه و مردم خیر تامین  شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: علاوه براحداث و تحویل منازل به مددجویان امروز450 واحد دامی و بیش از 400 چشمه سرویس بهداشتی و حمام به مددجویان تحویل داده می‌شود.

خدر ویسی ادامه داد: 450 واحد دیگر در دست احداث است که در موعد مقرر تحویل مددجویان داده می‌شود.

وی افزود : پارسال در آبان برای مستمری بگیران مناطق زلزله‌زده سه ماه حقوق واریز شده است و در آذر،  دو ماه حقوق واریز شده و عید امسال نیز مددجویان به میزان سه ماه حقوق دریافت کرده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز