نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی:

بعضی از مسئولان در بازسازی مناطق زلزله‌زده همکاری لازم را ندارند

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۵:۵۲
کد خبر: ۷۲۰۷۱۱
بعضی از مسئولان در بازسازی مناطق زلزله‌زده همکاری لازم را ندارند
متاسفانه بسیاری از دستگاه‌هایی که باید در امر بازسازی مناطق زلزله‌زده منشاء خدمت باشند پای کار نیستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح ۵۰۰ واحد احداثی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در روستاهای استان کرمانشاه که باحضور رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور انجام شد، گفت: متاسفانه بسیاری از دستگاه‌هایی که باید در امر بازسازی مناطق زلزله‌زده منشاء خدمت باشند پای کار نیستند.

photo_۲۰۹

 

وی افزود:‌ مردم آسیب دیده از زلزله‌زده استان کرمانشاه از قصور و کوتاهی برخی از مسئولان هم‌چون مدیریت اوقاف و امور خیریه کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور که در انجام وظیفه خود کوتاهی کردند گله‌مند هستند زیرا این دستگاه‌ها می‌توانستند بیشتر منشاءخدمت باشند و در این زمان حساس خدمات‌رسانی نکردند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی گفت:  بنده در همه محافل این موضوع را مطرح خواهم کرد و کم لطفی‌های این مسؤلان را به طور جد پیگیری خواهم کرد.

تجری به تلاش‌ها و کمک‌های بهزیستی و کمیته امداد به مردم زلزله‌زده، از کلیه نهادهای خدمات‌رسان، مردم شریف و خیر خصوصاً بهزیستی و کمیته امداد تشکر کرد و خواستار پیگیری استاندار کرمانشاه برای افزایش اعتبارات بازسازی با توجه به افزایش سطح قیمت‌ها و عدم کفاف اعتبارات برای ادامه بازسازی مناطق زلزله‌زده شد.

وی افزود: میزان خسارت برآورد شده اولیه از زلزله تا حدودی کم بوده است و در حال حاضر هم با توجه به اوضاع اقتصادی کشور و گرانی مصالح ساختمانی و آهن‌آلات و... باید با همکاری استاندار به دنبال تخصیص بودجه تکمیلی برای روند ادامه کار  باشیم تا بتوان بازسازی را با توان بیشتری ادامه دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز