توسط استاندار مازندران صورت گرفت

تجلیل از قهرمانان پارالمپیک ریو ۲۰۱۶؛ کاروان شهدای منا

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۰:۲۵
کد خبر: ۷۲۰۷۲۰
تجلیل از قهرمانان پارالمپیک ریو ۲۰۱۶؛ کاروان شهدای منا
با حضور استاندار مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان استان از قهرمانان مازندرانی پارالمپیک ریو 2016 کاروان شهدای منا تقدیر به‌عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران؛ طی مراسمی با حضور مهندس اسلامی، استاندار مازندران، حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان، دکتر سیدسعید آرام، مدیرکل بهزیستی، از قهرمانان مدال‌آوران پارالمپیک 2016 تجلیل به عمل آورد.

در این مراسم استاندار مازندران ضمن خیرمقدم از دیدار با ورزشکاران پارالمپیک ابراز خوشحالی کرد و گفت: با توجه به مشکل جسمی این ورزشکاران، افتخارآفرینی شان در رقابت‌های بین‌المللی و پاراالمپیکی باعث مسرت و خوشحالی است.

وی افزود: با توجه به موانع موجود برای این دسته از ورزشکاران در جهت تمرین و حضور در مسابقات سعی می‌کنیم با هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان استان با ایجاد بستر مناسب زمینه رشد و شکوفایی را فراهم آورده تا باعث پیشرفت این عزیزان در رقابت‌های پاراالمپیک باشیم.

اسلامی ادامه داد: با توجه به مشکلات‌شان تلاش می‌شود طبق آئین‌نامه و بخشنامه عمل کنیم تا بحث حمایتی فضای لازم را برای این ورزشکاران ایجاد کنیم، نباید قولی داده شود که قابلیت اجرا نداشته باشد که این باعث افول و تضعیف روحیه می گردد.

در ادامه مراسم حسین‌زادگان ضمن قدردانی از نگاه ویژه استاندار به ورزشکاران مازنی، نقش آنان را در افتخارآفرینی ورزش کشور برجسته خواند و افزود: ورزشکاران مازندرانی در آوردگاه‌های بین‌المللی همیشه نقش برجسته ای داشتند.

وی افزود: همانگونه که در کشتی، تکواندو، وزنه‌برداری و ورزش‌های دیگر مدال‌آور هستیم در فوتبال هم در جام جهانی نقش ویژه‌ای را فوتبالیست‌های مازندرانی ایجاد کردند.

مدیر دستگاه ورزش استان از برگزاری جلسات متعدد برای حضور پر قدرت ورزشکاران مازندرانی در مسابقات آسیایی جاکارتا گفت و خاطرنشان کرد: با هماهنگی کمیته ملی المپیک ستاد جارکارتا تشکیل شد و تلاش می‌شود با نگرش مناسب تصمیمات لازم برای حضور پر قدرت ورزشکاران در این مسابقات ایجاد شود.

در پایان مراسم از مرتضی مهرزاد، مجید لشگری و رمضان صالحی (مدال آوران والیبال نشسته ایران)، محمد خراط و لطف‌ا... جنگجو (مدال آور فوتبال هفت نفره) و عالیه محمودی (مدال آور تیراندازی) توسط استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و مدیرکل بهزستی مازندران تجلیل و تقدیر به‌عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز