داغی بازار فروش محصولات روستایی و ارز آوری برای منطقه آسارا

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۶:۲۲:۲۵
کد خبر: ۷۲۰۸۴۳
داغی بازار  فروش محصولات روستایی و ارز آوری برای منطقه آسارا
​استاندار البرز به همراه فرماندار ویژه شهرستان کرج از یک واحد اشتغالزایی تولید محصولات لبنی بازدید بعمل آوردند و بازار فروش تولیدات روستایی را در منطقه گردشگری آسارا مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

​ به گزارش خبرنگار برنا؛ سیروس شفقی ظهر جمعه پس از حضور در مراسم روز « پاکداشت طبیعت» که با حضور « محمدعلی نجفی» استاندار البرز و جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد؛ در ادامه نیز از یک مرکز اشتغالزایی روستایی در بخش آسارا بازدید بعمل آورد.

مهندس شفقی در ادامه بازدید از کارگاه تولیدی محصولات لبنی، در گفتگویی چهره به چهره با کارآفرین این مجموعه، دغدغه های وی را برای اجرای طرح توسعه این مرکز مورد بررسی قرار داد.

این مجموعه تولیدی که با ابتکار و خلاقیت کارآفرین نمونه در منطقه آسارا راه اندازی شده است؛ بصورت مستقیم برای ۵۰ نفر اشتغالزایی به همراه داشته است بنحوی که با تولید انواع فراورده های لبنی،نیازهای مردم را تامین کرده و علاوه بر آن با استقبال گردشگرانی نیز همراه شده که روزانه از این مسیر عبور می کنند.

بازار داغ فروش محصولات روستایی این واحد اشتغالزا در منطقه تا جایی است که مسافران مسیر جاده چالوس در بخش آسارا با توقف در این مرکز تولیدی علاوه بر خرید، ارز آوری را برای منطقه به همراه درارند.

۲۰۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم از طریق رونق تولیدات لبنی این منطقه نان خود و خانواده شان را بر سر سفره می برند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز