نماینده شوط به لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور صعود کرد

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۲:۱۴
کد خبر: ۷۲۱۰۴۴
نماینده شوط به لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور صعود کرد
تیم هیئت فوتبال شوط جواز صعود به لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور را کسب کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،  مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سه فوتسال باشگاه های کشور در شهرستان شوط استان آذربایجان غربی، با صعود نماینده این شهرستان به مرحله نیمه نهایی و قطعی شدن صعود این تیم به لیگ دسته دو همراه بود.

در سومین روز این مسابقات تیم هیات فوتبال شوط موفق شد با حساب ۵ بر یک کارون ایذه را شکست دهد و با ۴ امتیاز به عنوان تیم نخست گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در سایر دیدارهای روز پایانی مرحله گروهی، دخانیات رشت ۳ بر صفر برابر دلسوختگان اهل بیت قم شکست خورد و دیدار تیم های دانشگاه علوم پزشکی همدان و دانش و ورزش مشهد ۵ به ۵ مساوی به پایان رسید.

به این ترتیب در گروه اول هیات فوتبال شوط و پدیده سازان فیروزکوه با ۴ امتیاز و برحسب تفاضل گل اول و دوم شدند و در گروه دوم، دانشگاه علوم پزشکی همدان با ۷ و دلسوختگان اهل بیت قم با ۶ امتیاز اول و دوم شدند.

امروز در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، تیم هیئت فوتبال شوط با دلسوختگان اهل بیت قم و دانشگاه علوم پزشکی همدان با پدیده سازان فیروزکوه دیدار خواهند کرد و تیم های پیروز فردا، مسابقه فینال را برگزار خواهند کرد.

گفتنی است، با صعود هیات فوتبال شوط، این تیم به همراه دانشگاه علوم پزشکی همدان، پدیده سازان فیروزکوه و دلسوختگان اهل بیت قم جواز حضور در فصل آینده لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور را کسب کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز