نماینده ولی فقیه در استان:

امام جمعه اردبیل:استان اردبیل در بخش صنعت و سرمایه گذاری حرکت رو به رشد دارد

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۷:۰۴
کد خبر: ۷۲۱۰۴۸
امام جمعه اردبیل:استان اردبیل در بخش صنعت و سرمایه گذاری حرکت رو به رشد دارد
نماینده ولی فقیه در استان گفت: استان اردبیل در بخش صنعت و سرمایه گذاری حرکت رو به رشد دارد به این دلیل که اولا مدیریت ارشد استان مشوق های خوبی برای سرمایه گذاری درست کرده مثل تنصیف قیمت زمین که بسیار مهم بود و همراه کردن ادارات و حذف بروکراسی اداری به حدی که هر مدیری همکاری نکند از کار برکنار می شود

به گزارش برنا،آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: قاطعیت، بی رحمی و فوریت در رسیدگی به تخلفات بخشی از مسئولان که بدترین ضربه را به نظام زده اند، مطالبه جدی ملت ماست. 
وی اظهار کرد: آنها برای منافع شخصی خود روی حیثیت و شرف کشور، ملت، نظام و انقلاب و خون شهدا معامله کرده، غرور ملت ما را در برابر دشمن پایمال کرده اند. 
امام جمعه اردبیل با تشکر از تلاش های دستگاه قضایی در مبارزه با فساد و بی عدالتی گفت: انتظار ملت ما از دستگاه قضایی تحقق مفاد اصل 156 قانون اساسی است ،اصلی که در پنج محور مسئولیت دستگاه قضایی را مشخص کرده است. 
وی درباره حضور ایران در سوریه افزود: حضور ایران در سوریه جز برای امنیت خود ایران نیست و ایران در سوریه جز برای امنیت خود، ریالی برای مقصود دیگری مصرف نمی کند و این کاری است که تمام کشورها انجام می دهند.
عاملی گفت: حمله آمریکا، اسرائیل، فرانسه و انگلیس و چندین کشور عربی به سرکردگی عربستان و گروه هایی از شرکت های چند ملیتی به الحدیده یمن برای بستن تنها منفذ ارتباطی این کشور فقیر مسلمان به خارج بسیار عجیب است و عجیب تر از آن سکوت مجامع بین المللی و حقوق بشری در برابر این جنایت بزرگ است و عجیب تر از همه شکست این فدرت های شوم و شیطانی در برابر مردم فقیر و بی سلاح است. 
امام جمعه اردبیل درباره عزم دولت در تکمیل راه آهن اردبیل گفت: راه آهن اردبیل با 1250 میلیارد تومان به طور کامل راه اندازی می شود که با همت ستودنی استاندار و تلاش چند ماهه وی 750 میلیارد تومان تامین قطعی و 100 درصد شد. 
وی ادامه داد: استان اردبیل در بخش صنعت و سرمایه گذاری حرکت رو به رشد دارد به این دلیل که اولا مدیریت ارشد استان مشوق های خوبی برای سرمایه گذاری درست کرده مثل تنصیف قیمت زمین که بسیار مهم بود و همراه کردن ادارات و حذف بروکراسی اداری به حدی که هر مدیری همکاری نکند از کار برکنار می شود و همچنین دستگاه قضایی به طور ویژه برای حمایت از سرمایه گذاری وارد صحنه شده که من باید از آنها تشکر کنم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز