معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اردبیل

ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستانها باید فعالیت مداوم داشته باشند

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۴۲:۵۹
کد خبر: ۷۲۱۰۵۳
ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستانها باید فعالیت مداوم داشته باشند
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اردبیل بر فعالیت مرتب و منظم ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستانها تاکید کرد.

به گزارش برنا،نشست جمال پیله ور سرپرست اداره ورزش و جوانان و کارشناسان حوزه جوانان شهرستان اردبیل با شهرام فکری معاونت امور فرهنگی و جوانان، سید خلیل حسینی رئیس گروه مشارکت های اجتماعی و سید فاضل مجتهدی مسئول امور فرهنگی اداره کل، جهت پیگیری و برنامه ریزی برای رفع مشکلات حوزه جوانان شهرستان اردبیل برگزارشد.

در این نشست فکری با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه جوانان شهرستان اردبیل، مواردی همچون برگزاری جلسات ستاد ساماندهی با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی شهرستان را متذکر شدند و خواستار فعالیت مرتب و منظم این ستاد از طرف شهرستان اردبیل شدند.
فکری افزود: با توجه به ایام تابستان و برنامه های اوقات فراغت لازم هست که ستاد ساماندهی با این موضوع خاص و مهم در این ایام با هماهنگی فرمانداری شهرستان تشکیل و اقدامات انجام گرفته به معاونت فرهنگی و امور جوانان گزارش داده شود.
حسینی رئیس گروه مشارکت های اجتماعی هم با تاکید بر اجرای شدن برنامه های حوزه جوانان و طرح ها از طریق تشکلهای زیر نظر شهرستان اردبیل خواستار فعال کردن حوزه جوانان شهرستان اردبیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز