استاندار اردبیل:

شاهد تحول اساسی دربحث گردشگری استان خواهیم بود

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۴۳:۱۹
کد خبر: ۷۲۱۰۵۸
شاهد تحول اساسی دربحث گردشگری استان خواهیم بود
استاندار اردبیل گفت: زیرساخت های لازم را برای ایجاد اشتغال دربخس گردشگری دراستان فراهم می کنیم.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در نشست صمیمی با سرمایه گذاران بخش گردشگری تاکید داشت:باتوجه به اهمیت بخش گردشگری، فراخوان ساماندهی 24 مجموعه گردشگری هفته گذشته صادر شده است که پس از طی مراحل شاهد احداث این سایت‌های گردشگری در نقاط مختلف استان خواهیم بود و تمام سعی ما بر این است که قطب های گردشگری در نقاط مختلف  استان ایجاد گردد.

وی افزود: در بحث پزشک آب‌درمانی و حوزه آب‌گرم و احداث دانشکده آب درمانی با ترکیه توافق اولیه انجام شده است که دو هفته دیگر این توافق به صورت قطعی انجام شده و به زودی شاهد احداث دانشکده آب‌درمانی خواهیم بود.

بهنام جو گفت:زیرساختها لازم، به ویژه راههای مواصلاتی امری بسیار مهم  برای بحث سرمایه گذاری می باشد که در این زمینه با برنامه ریزی ها حداقل شاهد ایجاد 30کیلومتر بزرگراه دراستان باشیم ودریک برنامه ریزی در میان مدت به نقطه مطلوب برسیم.

وی درادامه افزود: دربحث راه آهن اقدامات قابل قبولی انجام شده است و با پیگیری های مستمر استانداری و مجمع نمایندگان استان با تامین اعتبارات لازم شاهد تکمیل و راه اندازی قطار در سال 99 خواهیم بود ودراین خصوص با نصب تابلوهای روزشمار عملیات اجرایی این پروژه بسیارمهم برای اطلاع مردم شریف استان اطلاع رسانی می شود.

استاندار اردبیل با اشاره به تلاش برای توسعه گردشگری زمستانی دراستان افزود:علاوه بر پیست اسکی آلوارس که طرح توسعه آن توسعه بخش خصوصی درحال اجراست سه طرح پیست اسکی آلوارس 2 و شابیل لاهرود واندبیل خلخال تا تابستان سال آینده افتتاح خواهد شد تا شاهد ورود بیشتر مسافران دراستان باشیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد:باید با تمهیدات لازم از جشنواره ها دراستان به خوبی استفاده کنیم و زمان برگزاری جشنواه حداقل 20 روز باشد وباایجاد امکانات و بسترهای لازم درمکان های جشنواره شاهد اقامت بیشتر مسافران وگردشگران باشیم.

وی درخصوص جشنواره زمستانی سرعین اشاره کرد وافزود: نحوه اجرای جشنواره زمستانی باید متفاوت تراز سال های قبل باشد ومدت زمان آن تا یک ماه افزایش یابد وبا ایجاد امکانات بیشتر شاهد جذب بیشتر مسافران وگردشگران درسطح استان اردبیل باشیم.

دراین جلسه سرمایه گذاران بخش گردشگری نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز