رییس‌کل دادگستری لرستان:

لرستان یکی از امن ترین استانهای کشور است / رویکرد امروزی دستگاه قضایی مبتنی بر صلح و سازش است

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۴:۵۷:۵۳
کد خبر: ۷۲۱۲۵۱
جعفر بدری گفت: امروز وظیفه اجرای عدالت و تأمین آن مهمترین وظیفه دستگاه قضایی است ومجموعه دادگستری لرستان و سازمانهای تابعه در این خصوص عملکرد بسیار مطلوبی را داشته اند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛بدری در مراسمی که  به مناسبت هفته قوه قضاییه  در بیت   آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان  همرا معاونین، قضات و کارکنان دادگستری مرکز استان وهمچنین روسأی سازمانهای تابعه دستگاه قضایی و اعضای شوراهای حل اختلاف خرّم آبادبرگزارشده بود پس از ارایه گزارشی کوتاه از عملکرد دادگستری لرستان، اظهار کرد: رویکرد امروزی دستگاه قضایی مبتنی بر صلح و سازش است و در این خصوص وجود ائمه جمعه توانمند در استان مایه برکت در عرصه صلح و سازش و باعث وحدت و انسجام مدیران ونیروهای انقلابی در استان می شود.

وی افزود: کسی نباید ارکان نظام اسلامی را تضعیف نماید، دستگاه قضایی جزء ارکان نظام است لیکن بعضا" برخی رسانه ها در انعکاس بعضی اخبار جوانب احتیاط را رعایت نمی کنند و گاها" در خصوص یک پرونده چنان نظر می دهند که گویی از ماهیت تام و تمام آن آگاهی کامل دارند هفته قوّه قضائیه زمان مناسبی برای قدردانی از زحمات خدمتگذاران بی ادعای انقلاب در دستگاه قضایی می باشد.  

بدری گفت: انصافا" کارکنان مجموعه قضایی لرستان با وجود سختی کار و مشکلات معیشتی لیکن با از خود گذشتگی و تلاش شبانه روزی در جهت تحقق عدالت اجتماعی تمام تلاش خود را بکارمی بندند و برخورداری استان لرستان از ضریب بالای امنیت گویای اینگونه تلاشهاست.

وی  در خصوص مبارزه جدی با فساد ،خاطر نشان کرد: سلامت نظام اداری بویژه در دستگاه قضایی به خاطر حساسیت بالای کار از جمله اقدامات مستمر و تحولی در دستگاه قضایی است و خوشبختانه در سنوات اخیر در مدیریت منابع انسانی شاهد اقدامات ارزنده ای بوده ایم.

رییس کل دادگستری لرسان یادآورشد: لرستان، امروز یکی از امن ترین استانهای کشور است در حالی که سرشار از منابع خدادادی ، منابع انسانی وفرصتهای بکر اقتصادی است، لرستان را می توان بهشت سرمایه گذاری نامید.

بدری بیان کرد: داشتن صلاحیت و رعایت عدالت دو رکن اساسی کار قضاوت است و با وجود سختی کار قضاوت لیکن داشتن تقوای الهی و رعایت انصاف در صدور احکام اسلامی هم می تواند خوشنامی قاضی را در پی داشته باشد و هم می تواند ارکان نظام اسلامی را پایدارتر نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز