فرماندار ماکو در اولین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان:

دولت اعتبارات بسیار خوبی را برای عمران، توسعه و آبادانی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اختصاص داده است

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۵:۰۸:۰۴
کد خبر: ۷۲۱۲۶۲
فرماندار ماکو گفت: علیرغم محدودیت و تنگناهای مالی، دولت اعتبارات بسیار خوبی را برای عمران، توسعه و آبادانی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اختصاص داده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ماکو، شاهین علیزاده در نخستین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مسئولین ادارات و نهادها در جذب اعتبارات تخصیصی سال ۱۳۹۶ گفت: علیرغم محدودیت و تنگناهای مالی دولت اعتبارات بسیار خوبی را برای عمران، توسعه و آبادانی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اختصاص داده است.

وی افزود: لازم است مسئولین با برقراری ارتباط خوب و مستمر با مردم، خدمات و دستاوردهای دولت و نظام را به آنها گزارش دهند.

علیزاده ادامه داد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و ارتقای شاخص های توسعه در شهرستان، مشکلات و نارسائی هایی وجود دارد که باید تلاش شود با تعامل و همدلی آنها را از پیش رو برداریم.

فرماندار ماکو در ادامه با تبیین برخی از ملاک های توزیع اعتبارات در شهرستان گفت: در بخش اول توزیع اعتبارات، سهم شهرستان ماکو از محل تملک دارایی های سرمایه ای حدود ۲۲۰ میلیارد ریال است که در قالب ۲۳ فصل توزیع بین ادارات توزیع خواهد شد.

علیزاده خاطر نشان کرد: بخش عمده ای از اعتبارات استانی و شهرستانی هنوز توزیع نشده است و مسئولین ادارات می توانند با ایجاد تعامل و همچنین پیگیری از ادارات کل، اعتبارات بیشتری را در جهت عمران و توسعه شهرستان جذب نمایند.

در ادامه این جلسه اعتبارات شهرستان به تفکیک فصل مورد بحث و بررسی اعضای کمیته برنامه ریزی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز