قاتلان ندا و امیرحسین در ملأعام اعدام می‌شوند

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۸:۴۳
کد خبر: ۷۲۱۲۸۷
قاتلان ندا و امیرحسین در ملأعام اعدام می‌شوند
فرارسیدن هفته قوه قضاییه فرصتی فراهم آورد تا جمعی از مدیران مطبوعات و خبرگزاری‌ها و همچنین اعضای بسیج رسانه خراسان رضوی، دیداری صمیمی با رئیس شورای عالی قضایی و رئیس کل دادگستری استان در مجتمع شهید بهشتی مشهد داشته باشند که حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری در این دیدار از صدور حکم قصاص برای عاملان قتل ندا، دختر هفت ساله افغانستانی در شهرک شهید رجائی و امیرحسین، دانش‌آموز 10 ساله مشهدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مظفری با اشاره به دو پرونده مذکور، گفت: این 2 پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفتند و در مدت کوتاهی قاتلان دستگیر شدند.

مظفری با بیان اینکه حکم قصاص برای دو متهم این پرونده‌ها صادر شده است، تأکید کرد: رأی‌های صادره پس از برگشت از دیوان عالی کشور در ملأعام اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه امنیت اخلاقی باید در جامعه حاکم باشد، گفت: انتشار برخی اخبار احساس ناامنی در جامعه ایجاد می‌کند که باید در این زمینه نکات لازم مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای عالی قضایی خراسان رضوی بیان کرد: دستگاه قضا طبق قانون محدودیت‌هایی برای اطلاع‌رسانی در برخی پرونده‌ها دارد و بیان مسائل حقوقی و قضایی حیثیت افراد را به خطر می‌اندازد.

وی با بیان اینکه اطلاعات مردم در حوزه‌های مختلف کم است و گاهی در شبکه‌های اجتماعی نیز سوءاستفاده‌هایی صورت می‌گیرد، تصریح کرد:  انتشار اخبار صحیح همراه با ملاحظات اجتماعی اعتماد مردم را به همراه دارد اما اخبار ناصحیح منجر به بی‌اعتمادی مردم می شود.

عباس محمدیان، مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: مردم باید از طریق رسانه‌های داخلی در جریان اقدامات دستگاه قضا قرار گیرند تا شفافیت را درک کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز