امام جمعه اردبیل در دیدار با دست اندرکاران قضا

نقش قوه قضائیه در ایجاد امنیت در جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۹:۲۸
کد خبر: ۷۲۱۴۸۷
نقش قوه قضائیه در ایجاد امنیت  در جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با تاکید بر لزوم اقتدار و صلابت دستگاه قضا در برخورد با متخلفان گفت: تضعیف قوه قضائیه موجب ضایع شدن حق عمومی مردم می‌شود.

به گزارش برنا،آیت الله سیدحسن عاملی در دیدار مسئولان عالی تشکیلات قضایی استان اردبیل افزود: دستگاه قضا باید همواره و مثل همیشه با اقتدار و صلابت در مواجه با مجرمانT متخلفان و مفسدان حاضر شود.

وی با تقدیر از خدمات دستگاه قضایی استان در برخورد با متخلفان تصریح کرد: بی شک نقش قوه قضائیه در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه قضات پاک دست، مومن و متعهد؛ امانتدار و مورد اعتماد مردم هستند، متذکر شد: قضات برای تحقق اهداف و آرامانهای نظام شبانه روزی تلاش می کنند و البته این امر جای قدردانی دارد.

وی اعتماد مردم به دستگاه قضا را بزرگترین سرمایه دانست و بیان داشت: دستگاه قضایی در مبارزه با فساد و بی‌عدالتی عملکرد مطلوبی داشته و باید این مبارزه بیش از پیش و با اقتدار و صلابت تداوم داشته باشد.

عاملی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفای وی، هفته قوه قضائیه را به مسئولان و کارکنان تشکیلات قضایی استان تبریک گفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز