در همدان؛

بام شهر آماده پخش زنده بازی ایران و پرتغال است

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۴:۳۷:۳۳
کد خبر: ۷۲۱۶۹۴
بام شهر آماده پخش زنده بازی ایران و پرتغال است
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان گفت: بازی سرنوشت ساز ایران و پرتغال در جام جهانی روسیه از نمایشگر تلویزیونی بزرگ مستقر در منطقه تفریحی گردشگری عباس آباد موسوم به 'بام همدان' به صورت زنده پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حمیدرضا یاری  گفت : خوشبختانه در 2 مسابقه گذشته تیم ملی کشورمان شاهد استقبال چشمگیر خانواده ها از تماشای بازی ها از این نمایشگر بودیم و نظم و انضباط خوبی نیز در فضای مجموعه شکل گرفت.

وی اضافه کرد: برای دیدار سوم تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل پرتغال نیز تمهیدات لازم برای پخش مستقیم بازی از نمایشگر تلویزیونی عباس آباد انجام شده است.

یاری با قدردانی از همکاری شهروندان در اجرای منظم و بدون حاشیه این مسابقه گفت: مشارکت و همراهی شهروندان به طور قطع باعث دلگرمی مسئولان برای برگزاری برنامه های این چنینی در سطح همدان می شود.

وی افزود: هدف ما از اجرای این طرح ایجاد شور و نشاط عمومی با رعایت موازین اخلاقی و اسلامی است و خوشبختانه در 2 بازی گذشته نیز شاهد نشاط خانواده ها در کنار یکدیگر بودیم.

یاری ابراز امیدواری کرد: با صعود تاریخی تیم ملی کشورمان به دور حذفی جام جهانی فوتبال شاهد تداوم پخش مسابقات ملی پوشان از نمایشگر بزرگ عباس آباد باشیم.

20 هزار شهروند همدانی در 2 بازی گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی فوتبال – روسیه، به تماشای این مسابقات از نمایشگر بزرگ مستقر در منطقه تفریحی گردشگری عباس آباد پرداختند.

تیم ملی فوتبال کشورمان فردا دوشنبه و از ساعت 22 و 30 دقیقه شب به مصاف تیم ملی پرتغال می رود.

این دیدار آخرین بازی ملی پوشان کشورمان در دور مقدماتی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز