حمایت کارگروه امورزیربنایی وشهرسازی استان از کشت گلخانه ای

۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۵:۰۳
کد خبر: ۷۲۲۱۲۷
حمایت کارگروه امورزیربنایی وشهرسازی استان از کشت گلخانه ای
کارگروه تخصصی امور زیر بنایی و شهر سازی استان تصمیماتی را در حمایت از توسعه کشت گلخانه ای اتخاذ کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد مقدوری در این جلسه گفت: با توجه به کمبودآب در سال زراعی جاری نسبت به سال گذشته و دوره آماری بلندمدت , سیاست توسعه بیشترکشت متراکم به صورت توسعه گلخانه ها دنبال می شود.

وی افزود: بر اساس تصمیم کارگروه، کشت گلخانه ای تغییرکاربری اراضی کشاورزی به شمار نمی آید و همچنان که در نامه وزیر جهاد کشاورزی تصمیم به استاندار خراسان رضوی درخواست شده است: " به هیچ نحو این فعالیت مولد و کارآفرین تغییرکاربری تلقی نگردد ".

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: درباره دیوارکشی و ابنیه گلخانه مقرر شد طبق روال قانونی اقدام مقتضی صورت گیرد و حداکثر در حد سازه سبک در آن ساخت و ساز شود.

در این جلسه برای طرح های مجتمع ساماندهی مشاغل مزاحم شهری نیز تصمیم گیری و مقرر شد کارگروهی متشکل از نمایندگان: دفترفنی استانداری, فرمانداری و شهرداری مشهد, ادارات کل راه و شهرسازی و محیط زیست و سازمان صنعت و معدن پهنه های مناسب را برای طرح در جلسه کارگروه شناسایی و معرفی کند.

 طرح های: تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن در خارج از حرائم شهرهای نیشابور و فیروزه, اجرای مجتمع خدماتی بین راهی دومنظوره درمحور شاهرود – سبزوار و اجرای لوله تک جداره و دوجداره پلی اتیلن در خارج از حریم شهربجستان نیز به تصویب کارگروه رسید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز