معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

آذربایجان غربی می تواند به هاب توزیع کالا در منطقه تبدیل شود

۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۰:۵۳
کد خبر: ۷۲۲۱۶۸
آذربایجان غربی می تواند به هاب توزیع کالا در منطقه تبدیل شود
معاون امور اقتصادی استاندار گفت: آذربایجان غربی می تواند به هاب توزیع کالا در منطقه تبدیل شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در جلسه بحث و تبادل نظر در خصوص تعیین اولویت ها و فرصت های سرمایه گذاری شهرستان های استان گفت: آذربایجان غربی با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و برخورداری از پایانه های مرزی متعدد می تواند به هاب توزیع کالا در منطقه تبدیل شود.

معاون استاندار در ادامه با تاکید بر ضرورت فعال کردن بخش های مختلف اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار و سرمایه گذاری در استان گفت: برای تحقق این اهداف، برنامه های مهمی مثل راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری، ایجاد و طراحی فرصت های سرمایه گذاری و تهیه بانک اطلاعات سرمایه گذاری استان در دستور کار قرار گرفته است.

حسینی افزود: تلاش داریم تا تمامی استعلامات و مراحل صدور مجوزهای سرمایه گذاری در استان بصورت الکترونیکی انجام گیرد؛ در غیر اینصورت روند بهبود فضای کسب و کار در استان طولانی خواهد شد.

وی در ادامه از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان خواست ظرفیت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری مربوط به حوزه خود را شناسایی و مقدمات و زیرساخت های مورد نیاز برای عملیاتی شدن پروژه ها را نیز تامین کنند.

معاون امور اقتصادی استاندار همچنین بر لزوم شناسایی سرمایه گذاران استان آذربایجان غربی که مقیم سایر استان ها و خارج از کشور هستند تاکید کرد و گفت: باید با معرفی توانمندی ها و پتانسیل های سرمایه گذاری استان و تسهیل فرایند صدور مجوزهای سرمایه گذاری، زمینه را برای حضور و فعالیت سرمایه گذاران در استان فراهم کنیم.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در تمامی شهرستان های استان باید همایش های سرمایه گذاری در راستای معرفی قابلیت های سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران برگزار شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان نیز در این جلسه از شناسایی و تهیه ۱۵۰ فرصت سرمایه گذاری در استان خبر داد و گفت: بروزرسانی و تکمیل فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش‌های مختلف اقتصادی توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان و با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط استان انجام می گیرد.

فرمانداران استان هم در این نشست در خصوص اولویت ها و فرصت های سرمایه گذاری شهرستان ها بحث و تبادل نظر نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز