رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی:

۷۰ درصد متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال روستایی استان را کارآفرینان بخش کشاورزی تشکیل می دهند

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۲:۴۵
کد خبر: ۷۲۲۵۰۱
۷۰ درصد متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال روستایی استان را کارآفرینان بخش کشاورزی تشکیل می دهند
معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت:یک هزار و 80 میلیارد ریال اعتبار از محل طرح های اشتغال روستایی به این استان اختصاص یافته است که تا کنون 45 درصد آن جذب شده است.

به گزارش برنا از اراک، سعید فرخی در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان مرکزی گفت: یک هزار و 80 میلیارد ریال اعتبار از محل طرح های اشتغال روستایی به این استان اختصاص یافته است که تا کنون 45 درصد آن جذب شده و امید است تا پایان تیر ماه برای 100 درصد این اعتبارات مصوبه داشته باشیم.

 فرخی افزود: در صورت مصوب و پرداخت 100 درصد اعتبارات اشتغال روستایی مرحله دوم این اعتبارات به استان مرکزی ابلاغ می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: 45 درصد طرح ها و سه هزار و 700 نفر شامل 70 درصد متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال روستایی استان را کارآفرینان بخش کشاورزی تشکیل می دهند.

مجید آنجفی افزود: 566 طرح به مبلغ یک هزار و 610 میلیارد ریال از بخش کشاورزی استان مرکزی به بانک ها ارسال شده و 64 طرح به مبلغ 150 میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی ادامه داد: 25 درصد تسهیلات معرفی شده به بانک توسعه تعاون، 6 درصد بانک کشاورزی، پنج و هفت دهم درصد پست بانک و یک و هفت دهم درصد از متقاضیان به صندوق کارآفرینی امید استان معرفی شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: اکنون 40 طرح با اعتباری بالغ بر 91 میلیارد و 800 میلیون ریال در شهرستان تفرش به بانک ها معرفی و هفت طرح با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 120 میلیون ریال مصوب شده است.

محمد تقی آبایی هزاوه افزود: 104 طرح به مبلغ 430 میلیارد ریال در شهرستان خمین به بانک ها معرفی و هشت طرح مصوب و هفت طرح در مرحله انعقاد قرارداد قرار دارد.

آبایی افزود: 37 طرح در شهرستان دلیجان به بانک ها معرفی، 24 طرح در دست بررسی ، 13 طرح مصوب، قرارداد 9 طرح منعقد و هفت طرح نیز پرداخت شده است.

وی ادامه داد: 28 طرح به مبلغ 129 میلیارد و 600 میلیون ریال در زرندیه به بانک ها معرفی و چهار طرح به مبلغ 12 میلیارد و 400 میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: 44 طرح در شهرستان ساوه به بانک معرفی و 2 طرح به مبلغ سه میلیارد و 870 میلیون ریال پرداخت شده است.

آبایی ادامه داد: 132 طرح در شهرستان شازند به بانک ها معرفی و 26 طرح به مبلغ هشت میلیارد و 380 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی افزود: 93 طرح در شهرستان فراهان به بانک ها معرفی و 66 طرح به مبلغ 162 میلیارد و 940 میلیون ریال در دست بررسی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: همچنین 40 طرح در شهرستان تفرش و 71 طرح در شهرستان کمیجان به بانک ها معرفی شده است.

آبایی افزود: پنج طرح به مبلغ چهار میلیارد ریال در تفرش و 9 طرح به مبلغ 53 میلیارد ریال در فراهان پرداخت شده است.

آبایی افزود: 44 طرح به مبلغ 70 میلیارد ریال نیز در شهرستان محلات به بانک ها معرفی و هفت طرح به مبلغ چهار میلیارد و 920 میلیون ریال پرداخت شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز