شهردار ارومیه: غنی سازی اوقات فراغت جوانان در ارومیه نیازمند نگاه فرابخشی است

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۵۱:۳۰
کد خبر: ۷۲۲۶۹۳
شهردار ارومیه: غنی سازی اوقات فراغت جوانان در ارومیه نیازمند نگاه فرابخشی است
شهردار ارومیه تاکید کرد: جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان از نگاه بخشی اجتناب و فرابخشی را جایگزین آن کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ محمد حضرت پور با اشاره به نگاه فرابخشی به مقوله غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان ، عنوان کرد: همه دستگاه های  متولی امر در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان باید نهایت اهتمام را ورزند چرا که این مهم نقش بسیاری در آسیب زدایی و داشتن جامعه سالم دارد .

وی  بیان کرد: به غنی سازی اوقات فراغت جوانان در راستای جلو گیری از بروز آسیب های اجتماعی توجه ویژه ای کرد.

شهردار ارومیه با  بیان اینکه دغدغه اصلی تمام مسئولان جوانان است، اظهار کرد:  شهرداری  با توجه به امکانات موجود خود در جهت غنی سازی اوقات فراغت گام بر می دارد که در این بین  مشارکت سایر دستگاههای  زیر ربط  بسیار مهم است.

حضرت پور با تاکید بر اینکه از تمام ظرفیت های  شهرداری  فارغ از نگاه بخشی باید استفاده کرد، گفت:  سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ، تمامی فرهنگسراها  و سالن های ورزشی و ۶۴۰ هکتار فضای پارک های موجود در شهر ارومیه  با اجرای برنامه ها جهت غنی سازی اوقات فراغت برای نوجونان و جونان ارائه خدمات خواهند کرد .

شهردار ارومیه افزود:  تمامی امکانات در جهت  پر کردن اوقات فراغت  در سطح شهر ارومیه  بصورت متوازن توزیع شده است .

وی با اشاره به مجموعه بزرگ تفریحی و گردشگری چی چست و نقش آن در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت به ویژه در ایام تابستان،  اظهار داشت:  فضای کنونی چی چی چست جهت غنی سازی اوقات فراغت برای شهروندان مهیا شده است و شهروندان می توانند  با اتوبوس های که به این منظور در سطح شهر مستقر شده اند  بصورت رایگان به سمت چی چست  حرکت کنند که البته زمان حرکت و برگشت  متعاقبا اعلام خواهد شد.

 شهردار ارومیه با اشاره به استخر شهرداری ارومیه، بیان کرد: استخر شهرداری برای استفاده عموم در ایام تابستان با ارائه تخفیف ۵۰ درصد اماده ارائه خدمات است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز