مدیر کل دفتر اقتصادی استانداری خراسان رضوی :

خودکفایی ۲۶ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در ۴ سال گذشته

۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۹:۴۷
کد خبر: ۷۲۲۷۹۳
خودکفایی ۲۶ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در ۴ سال گذشته
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از ابلاغ ۹۹۰ میلیارد ریال تسهیلات بند "ب"تبصره ۱۶ ویژه طرح های اشتغال حمایتی به استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد؛ علی رسولیان گفت : این تسهیلات در قالب 14 بانک به استان برای اجرای طرح های اشتغالزا ویژه مددجویان کمیته امداد ابلاغ شده است .

 وی در سال 96 هم از محل تبصره 16 هفت هزار و 569 طرح توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان عملیاتی شد که در این قالب 2 هزار و 548 خانوار تحت پوشش این نهاد خودکفا شده و از پوشش این مجموعه خارج شدند.

 وی اظهار کرد : خراسان رضوی جزو هشت استان برتر است که بیش از 90 درصد تسهیلات اشتغالزای تبصره 16 کمیته امداد امام(ره) را در کشور جذب کرده اند.

وی ادامه داد : از سال 92 تا 96 460 هزار و 194 طرح در کشور درحوزه اقشار تحت حمایت اجرایی شده که از این تعداد 30 هزار و 970 طرح معادل 6.7 درصد آنها در خراسان رضوی بوده است.

 وی افزود : در مجموع 56 هزار و 540 میلیاردریال تسهیلات هم طی این چند سال به این حوزه اختصاص داده شده است که از این میزان 6.8 درصد معادل سه هزار و 844 میلیارد ریال آن در خراسان رضوی جذب شده است .

وی گفت : در اجرای این طرح ها در سطح کشور 44 هزار و 184 خانواده تحت پوشش کمیته امداد خودکفا شدند که از این میزان 26 هزار و 93 خانوار آن مربوط به خراسان رضوی بوده است.

 

 

نظر شما