مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در یزد :

شهریه مدارس غیردولتی ۱۳ تا ۱۵ درصد افزایش یافت

۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۴:۱۱
کد خبر: ۷۲۲۹۵۴
شهریه مدارس غیردولتی ۱۳ تا ۱۵ درصد افزایش یافت
مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی 97-98 بین 13 تا 15 درصد در همه مقاطع افزایش یافت.

به گزارش  خبرگزاری برنا ؛  'مجید طهرانیان' روز چهارشنبه در جمع بانیان مدارس غیردولتی و روسای ادارات آموزش و پرورش یزد گفت : میزان میانگین این افزایش شهریه در دوره های مختلف تحصیلی متفاوت است.

وی میزان افزایش شهریه در پیش دبستانی را حداکثر 22.4 و حداقل 14.4 درصد بیان و اظهار کرد: این رقم در دوره ابتدایی به ترتیب 22.4 و 15.4 درصد، متوسطه اول 23 و 12.3 درصد و متوسطه دوم 20.6 و 11.1 درصد است.

مدیرکل آموزش مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش، در ادامه گفت: رویکرد مهارت محوری از جمله برنامه های اصلی مدارس غیردولتی است که به صورت جد دنبال می شود.

وی افزود: نظام آموزش و پرورش از مسیر تئوری محور بودن باید به سمت مهارت محوری سوق پیدا کند؛ اگر قرار باشد نسل آینده نتیجه خوبی بگیرند این امر از طریق مهارت محوری محقق می شود.

طهرانیان یکی از ارکان سند آموزش و پرورش را آموزش مهارت در مدارس ذکر کرد و یادآور شد: مدارس غیر دولتی باید در 'مهارت آموزی' پیشتاز باشند.

مدیرکل آموزش مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش همچنین از برگزاری جشنواره تجربیات برتر در مدارس غیر دولتی در سال تحصیلی در پیش رو خبر داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز