در سمنان رخ داد ؛

مصدومیت هفت آتش‌نشان در آتش‌سوزی یک واحد تولیدی

۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۱:۲۷
کد خبر: ۷۲۳۰۱۸
مصدومیت هفت آتش‌نشان در آتش‌سوزی یک واحد تولیدی
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از مصدومیت هفت آتش‌نشان این سازمان در آتش سوزی دیشب یک واحد تولیدی در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ اسماعیل‌پور  گفت :  این هفت آتش‌نشان سمنانی در آتش‌سوزی کارخانه چوب نقطه دچار سوختگی و دود‌زدگی شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان دیشب به بیمارستان کوثر منتقل شدند ادامه داد: خوشبختانه مصدومیت آنها جدی نبود و این آتش‌نشانان پس از دریافت خدمات درمانی سرپایی از بیمارستان ترخیص شدند‌ .

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان ادامه داد: حسین علی ابراهیمیان‌، آرش یحیایی‌، محمدرضا قدس‌، محمد فتاحی‌، اکبر طاهریان‌، عباسعلی قزوینی و حسن فخاریان هفت آتش‌نشانی هستند که در ‌حادثه آتش سوزی شهرک صنعتی شرق سمنان در کارخانه چوب نقطه دچار سوختگی و دود زدگی شدند‌.

اسماعیل پور با اشاره به آتش سوزی گسترده شب گذشته در شرکت چوب تراشه نقطه در شهرک صنعتی سمنان گفت: در پی تماس تلفنی به سامانه 125درساعت 23:21 دقیقه  شب گذشته به دنبال آتش سوزی شرکت چوب تراشه نقطه در شهرک صنعتی شرق سمنان موجب شد ستادفرماندهی سازمان در لحظه اولیه ایستگاه شماره 3 را به همراه یک خودرو به محل حادثه اعزام کند.

وی به نحوه امدادرسانی این حادثه اشاره و تصریح کرد: بارسیدن به محل حادثه مشاهده شد ضایعات دپو شده و از جمله پوسته‌های خرد شده چوب درمحوطه این شرکت به علت نامعلومی طعمه حریق شده و به علت حجم وسیع آتش سوزی وشعله‌های سرکش و همچنین وزش شدید باد و پیشروی حریق به سمت سوله‌های مواد اولیه و ... ،  درخواست نیروی کمکی شد که همزمان ایستگاه‌های 1،2،4و5 سازمان آتش نشانی سمنان به همراه  15 دستگاه خودرو عملیاتی و پشتیبانی  نیز به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: به جهت نوع حریق و گستردگی آتش سوزی و احتیاج به آب کافی جهت اطفاء حریق ، در ادامه نیز پنج تانکر آبرسانی از شهرداری سمنان‌، یک دستگاه تانکر آبرسانی از مدیریت بحران استانداری و شرکت شهرک‌ها، 7 دستگاه خودروی آتش نشانی از دامغان، مهدیشهر‌، سرخه و شهمیرزاد  به محل اعزام شدند و در عملیات شرکت کردند‌.

اسماعیل‌پور ‌یاد آور شد: به دلیل حجم زیادی از ضایعات دپو شده ‌و به جهت لکه گیری و خارج کردن مواد سوخته شده‌ سه دستگاه لودر و بیل مکانیکی نیز به محل اعزام شد تا کار لکه گیری و خارج کردن مواد سوختنی سریع‌تر صورت پذیرد‌.

وی از حضور 35 نفر نیروی عملیاتی  آتش نشانی سمنان و 15 نفر نیروی آتش نشانی سایر شهرها در این عملیات خبر داد و عنوان کرد:آتش نشانان با تلاش مثال زدنی خود و با تقسیم شدن به چند تیم عملیاتی با از جان گذشتگی مثال زدنی خود  در محیط پر از دود و آتش از جهت‌های مختلف شروع به اطفاء حریق کردند. 

اسماعیل‌پور از مهار کامل آتش‌سوزی خبر داد و خاطر نشان کرد: علت اصلی  بروز این  حادثه احتیاج به کارشناسی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز