رییس انجمن حمایت از بیماران دیابتی کشور :

تغذیه سالم و استفاده از رژیم های سلامت محور در روند بهبودی بیماران دیابتی موثر است/ارایه برند این انجمن به محصولات و خدمات سلامت محور

۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۵۴:۳۹
کد خبر: ۷۲۳۱۳۸
تغذیه سالم و استفاده از رژیم های سلامت محور در روند بهبودی بیماران دیابتی موثر است/ارایه برند این انجمن به محصولات و خدمات سلامت محور
بنیانگذار و رییس انجمن حمایت از بیماران دیابتی کل کشور در افتتاح مرکز توریسم سلامت شرق گیلان درمجتمع پذیرایی آفتاب مهتاب لاهیجان گفت: بهره گیری از تغذیه سالم در منوی غذایی رستورانها و هتل ها خود می تواند در جذب توریست های مختلف تاثیر گذار باشد .

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان، دکتر شکور امیدی بنیانگذار و رییس انجمن حمایت از بیماران دیابتی کل کشور در افتتاح مرکز توریسم سلامت شرق گیلان و ارایه برندیگ این انجمن به مجتمع پذیرایی آفتاب مهتاب لاهیجان گفت : بیماریها در حال گسترش است  ، بیماری دیابت بیماری خاموشی است که درصد زیادی از مردم دنیا با آن دست به گریبان هستند و در کشور ما نیز این بیماری مبتلایان زیادی به خود اختصاص داده است .

وی ادامه داد : آن چیزی که در بیماری دیابت حایز اهمیت می باشد مقوله ی رژیم غذایی ست .اگر پزشک بیماری دیابت را تشخیص دهد اما بیمار نتواند کنترلی بر روی تغذیه خود داشته باشد تاثیری در روند  درمان ندارد.

وی افزود : طریقه بهره گیری از غذاهای سالم باید به مردم آموزش داده شود .

امیدی ارایه غذای سالم و  خدمات کیفی  در رستوران به بیماران دیابتی را مهم خواند و عنوان کرد : تغذیه ی سلامت محور سبب و گنجاندن غذاهای مخصوص بیماران دیابتی با رژیم صحیح موجب جلب و استقبال مردم از مراکز ارایه ی غذاهای سلامت محور خواهد شد .

وی در خصوص فواید بهره گیری از دستگاه ازن در هتل ها و رستورانها گفت : ازن قوی ترین و مطمئن ترین ضدعفونی کننده محسوب می شود و کاهش میزان مصرف آب ، افزایش عمر مواد غذایی ، رعایت صحیح اصول بهداشتی مطابق با استاندارد های روز دنیا را موجب می شود و مهم تر آنکه بیماران دیابتی و خاص نیز که بدن آنها حساس به مواد شیمیایی است با این روش ضدعفونی می توانند از غذاهای ، میوه جات و سبزیجات سالم در مراکز پذیرایی بهره مند شوند.

وی در ادامه به اهمیت توجه به مقوله ی توریسم پرداخت و گفت :  در خصوص برخورد با توریسم و گردشگران نیز باید هتل ها و رستورانها فعالیت های گسترده تری انجام دهند و بهره گیری از تغذیه سالم در منوی غذایی رستورانها و هتل ها خود می تواند در جذب توریست های مختلف تاثیر گذار باشد .

امیدی ادامه داد : انجمن دیابت کشور می تواند در کنار مجتمع های پذیرایی و هتل ها قرار گیرد و برای ارایه برندیگ و استانداردهای لازم در بخش توریسم سلامت، مشاوره و خدمات دهد .

امیدی عنوان کرد : برخورداری از سیستم ضدعفونی ازن برای شستشوی سبزی و میوه که در استفاده از این مواد غذایی برای بیماران دیابتی و بیماران خاص بسیار حایز اهمیت است  توسط مجتمع پذیرایی آفتاب و مهتاب لاهیجان گام مهمی در توریسم سلامت در شرق گیلان خواهد بود .

خبرنگار: طاهره ریحانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز