همکاری مشترکین برق آذربایجان غربی برای گذر از پیک برق تابستان ضرورت دارد

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۰۵:۱۸
کد خبر: ۷۲۳۳۱۵
همکاری مشترکین برق آذربایجان غربی برای گذر از پیک برق تابستان ضرورت دارد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت : لازم است همه مشترکین برق در جهت کاهش بار مخصوصاً در ساعات اوج بار تابستان حداکثر همکاری را داشته باشند تا شاهد ناپایداری و خاموشی‌ در شبکه برق نباشیم.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، اکبر حسن بکلو ابراز داشت : با عنایت به فرارسیدن فصل گرما و به تبع آن افزایش مصرف برق و همچنین کاهش تولید برق نیروگاههای برق آبی کشور به دلیل کاهش نزولات آسمانی، لازم است همه مشترکین برق در جهت کاهش بار مخصوصاً در ساعات اوج بار تابستان از ساعت ۱۲ الی ۱۶ حداکثر همکاری را داشته باشند .

وی تصریح کرد : در این راستا مطابق ابلاغیه‌های وزارت نیرو لازم است به میزان ۹۴ مگاوات کاهش توان در ساعات اوج بار با روشهای مدیریت بار در سطح استان صورت پذیرد که از این میزان، سهمیه مشترکین اداری و CNG استان ۱۰.۴۷ مگاوات می باشد .

حسن بکلو اعلام کرد : با توجه به اینکه ۸ درصد مصرف برق متعلق به مشترکین اداری می‌باشد، جهت تحقق سهمیه کاهش پیک در مشترکین اداری دیماندی، کاهش متوسط ۱۶ درصد و در کل مشترکین اداری کاهش متوسط ۱۰ درصد توان مورد انتظار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اعلام اینکه ادارات دولتی موظفند در ساعات اوج بار (ترجیحا از ساعت ۱۲ الی ۱۶) حداقل ۱۰ درصد برق مصرفی خود را کاهش دهند، افزود : مشترکین اداری دیماندی (۳۰ کیلووات و بیشتر) در صورت عقد تفاهم نامه همکاری در طرح های پاسخگویی بار با این شرکت و کاهش حداقل ۱۰ درصد دیماند مصرفی در ساعات اوج بار نسبت به ۴ ساعت قبل، از پاداش همکاری مطابق دستورالعمل‌های شرکت توانیر بهره‌مند خواهند گردید. این مشترکین جهت عقد تفاهم نامه همکاری به اداره برق ناحیه مربوط مراجعه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز