صرفه جویی و حفاظت از منابع ملی را باید در دستور کار قرار دهیم

۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۳:۳۱
کد خبر: ۷۲۳۵۸۰
صرفه جویی و  حفاظت از منابع ملی را باید در دستور کار قرار دهیم
فرماندار نظرآباد در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت:: طبق تاکید رییس جمهور، باید ابتدا دولتمردان شروع به صرفه جویی و حفاظت از منابع ملی را در دستور کار خود قرار داده و سپس از مردم انتظار همراهی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فلاح نژاد در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و تاکید بر لزوم معرفی هرچه شایسته تر شخصیت دکتر بهشتی به همگان گفت: برای برگزاری کنگره شهدا باید کلیه ادارات، ارگان ها و نهادها ضمن ارائه طرح های ویژه، فعالیتی جهادانه داشته باشند.

وی افزود: دشمن بداند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون با رهبری مقام معظم رهبری و اتحاد ملت ایران در تمام موقعیت ها موفق بوده و زین پس نیز همان خواهد بود

فرماندار نظرآباد بیان کرد: طبق تاکید رییس جمهور، باید ابتدا دولتمردان شروع به صرفه جویی و حفاظت از منابع ملی را در دستور کار خود قرار داده و سپس از مردم انتظار همراهی داشته باشند.

وی افزود: رییس جمهور در دیدار دیروز خود با روسای دستگاه های اجرایی کشور بر 4اصل تنظیم بازار، مبارزه با فقر، اشتغال و حمایت از تولید کالای ایرانی تاکید داشتند که ما نیز باید در شهرستان نظرآباد بتوانیم به جهت ایجاد پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر در خصوص هر 4اصل موجود نهایت فعالیت را انجام دهیم

فلاح نژاد گفت: رتبه برتر شهرستان نظرآباد در اشتغالزایی و معرفی و جذب کارآفرینان در این امر، نشانگر کمک و همراهی کلیه دستگاه های شهرستان می باشد و پس از این نیز با همراهی بیشتر دستاوردهای بزرگ تر را برای شهرستان ایجاد خواهیم نمود.

وی بیان کرد:هر اداره و ارگانی موظف است طبق اختیارات خود در راستای مبارزه با مواد مخدر گام های موثری برداشته و مبارزه با این آسیب اجتماعی را محدود به زمان و موقعیت نداند

فلاح نژاد گفت: برای ساخت خانه جوان، باشگاه کارگری و... نیازمند زمین جهت احداث آنها بودیم که شهرداری نظرآباد همراهی بسیار مفیدی در این خصوص دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز