وزیر ارتباطات؛

مردم نامحرم نیستند/ لیست وزرای واردکننده ارز دولتی باید منتشر شود

۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۱:۵۵
کد خبر: ۷۲۳۸۴۵
مردم نامحرم نیستند/ لیست وزرای واردکننده ارز دولتی باید منتشر شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کرج با بیان اینکه مردم نامحرم نیستند گفت: از دیگر وزرا می‌خواهم لیست افرادی که با ارز دولتی اقدام به واردات کرده‌اند را منتشر کنند، مردم نامحرم نیستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه بازدید از منطقه ویژه پیام با اشاره به انتشار لیست واردکنندگان موبایل با ارز دولتی، اظهار کرد: دستگاه قضا، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان بازرسی کشور پیگیر این موضوع هستند.

وی تأکید کرد: بنده اعتقاد دارم در هر حوزه‌ای که ما با مشکلات بین‌المللی مواجه بوده و اقتصاد کشور دچار مشکل شده است، مردم ما را همراهی کرده‌اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه مردم همیشه سختی‌ها را تحمل کرده‌اند، گفت: مردم پای آرمان و استقلال کشور ایستاده‌اند، آن چیزی که مردم را ناراحت می‌کند وجود فساد است.

آذری جهرمی بابیان اینکه شاید مردم سختی‌ها را تحمل کنند ولی فساد را تحمل نخواهند کرد، گفت: در این خصوص بهانه‌های مختلفی آورده می‌شود، این بهانه‌ها به نظرم یک‌بار برای همیشه باید جمع و لیست‌ها منتشر شود.

وی با اشاره به دستور رئیس‌جمهور برای انتشار لیست افرادی که با ارز دولتی اقدام به واردات کرده‌اند، گفت: رئیس‌جمهور هم در جلسه هیئت دولت و هم در سخنرانی اخیر بر انجام این مهم تأکید کردند.

آذری جهرمی عدم انتشار این قبیل لیست‌ها را غیرقابل‌ قبول دانست و گفت: وجود نظام شفاف ملی به رشد اقتصاد کشور کمک خواهد کرد.

 

نظر شما