نگاه فارغ از نگاه سیاسی لازمه توسعه کشاورزی آذربایجان غربی و صادرات محصولات است

۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۳:۴۰
کد خبر: ۷۲۳۸۹۱
نگاه فارغ از نگاه سیاسی لازمه توسعه کشاورزی آذربایجان غربی و صادرات محصولات است
شهردار ارومیه تاکید کرد: برای توسعه بخش کشاورزی و به ویژه مقوله صادرات باید فارغ از نگاه های سیاسی گام برداشت .

به گزارش برنا آذربایجان غربی،  محمد حضرت پور با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با بیان اینکه ۳۰ درصد از مردم استان آذربایجان غربی با فعالیت در حوزه کشاورزی ارتزاق و معاش می کنند، بیان کرد:  با توسعه زیر ساخت ها در بخش کشاورزی  و ایجاد ارزش افزود  شاهد  حل مشکلات این قشر از جامعه خواهیم بود.

وی دلایلی  از قبیل  ضعف در صادرات و عدم بسته بندی  مناسب  را از مشکلات عمده در بخش کشاورزی  عنوان کرد و گفت: برای فروش محصولات کشاورزی  باید  به مقوله صادارات و بازاریابی محصولات در بازار داخلی و جهانی تمرکز کرد.

شهردار ارومیه با اشاره به مقوله  توسعه صادارت در بخش کشاورزی بیان کرد:  برای توسعه صادرات نیازمند فراهم سازی بسترهایی چون تولید محصولات ارگانیک و با کیفیت، بسته بندی مطلوب و بازاریابی مناسب  و حمل و نقل است .

وی گفت:  امسال تولیدات زرد آلو بر اساس پیش بینی ها به ۲۶ هزار تن می رسد  که با  زمینه سازی بسترهای لازم باید در توسعه صادارات این محصول گام برداشت.

شهردار ارومیه با اشاره به مقوله بسته بندی محصولات کشاورزی ، تاکید کرد: برای  بسته بندی محصولات کشاورزی و عرضه آن در بازارهای جهانی نیازمند به حضور سرمایه گذاران هستیم.

 وی افزود:  اگر امکانات برای بسته بندی مدرن وجود ندارد، در خصوص بسته بندیها  بصورت دستی آموزش های  لازم  با توجه به تقاضای بازار ارائه شود، تا صادرات محصولات با کیفیت بهتری صورت گیرد .

وی خاطر نشان کرد: شهرداری ارومیه  به عنوان متولی فروش محصولات کشاورزی  با فراهم سازی بسترهایی سعی در توسعه  آن دارد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز