با دستور استاندار:

ستاد تدابیر ویژه در استان مرکزی تشکیل شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۱:۳۷:۴۹
کد خبر: ۷۲۳۹۹۳
ستاد تدابیر ویژه در استان مرکزی تشکیل شد
استاندار مرکزی، دستور تشکیل ستاد تدابیر ویژه برای شرایط غیرقابل پیش بینی به ویژه در موضوعات اقتصادی و صنعتی در این استان را صادر کرد.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی افزود: این ستاد باید فعالیت خود را از هفته آینده آغاز کند تا در کوتاه ترین زمان، بهترین تصمیمات اخذ شود.

وی بیان کرد: این ستاد باید با محوریت سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه در استان که شامل استانداری، دادگستری و رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی است شکل گیرد اما به تناسب، دستگاه های اجرایی مرتبط در این ستاد عضو می شوند.

استاندار مرکزی ادامه داد: نشست های این ستاد باید هر هفته یکبار برگزار شود و موضوعات مهم و کلیدی در آن بررسی شود.

آقازاده اظهار داشت: در طول 2 هفته گذشته نشست های سران سه قوه به صورت منظم در کشور برگزار شده و رهبر معظم انقلاب نیز بر این نشست ها اشراف کامل دارند.

وی گفت: بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب، حفظ وحدت و انسجام داخلی در شرایط فعلی امری ضروری است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی باید همه تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم در حوزه های کاری خود به کار گیرند.

آقازاده در بخش دیگری از سخنانش گفت: هفته جاری یکی از گرمترین هفته های سال 97 ارزیابی شده است و مصرف برق به گونه ای رسیده که به ناچار باید خاموشی شبکه در استان مرکزی صورت گیرد.

استاندار مرکزی ادامه داد: اطلاعاتی در خصوص مصرف آب و برق سه ماه امسال دستگاه ها و نهادهای اجرایی این استان در حال جمع آوری است که نتیجه آن در شورای اداری و شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی ارائه خواهد شد.

آقازاده گفت: صرفه جویی در مصرف آب و برق در ابتدای سال جاری به تمام دستگاه ها ابلاغ شده و نهادهایی که در این مدت موفق به کاهش مصرف نشده باشند، باید پاسخگو باشند.

وی اظهار داشت: دستگاه ها و نهادهایی که تا 20 درصد صرفه جویی برق داشته باشند از سیاست های تشویقی بهره مند می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز