خجسته پور:

با توسعه برنامه‌های ورزشی می توان از آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد

۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۱:۳۹:۰۱
کد خبر: ۷۲۴۰۰۸
با توسعه برنامه‌های ورزشی می توان  از آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی یکی از موضوعات آموزش و پرورش است.
به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛حبیب الله خجسته پور با اشاره به افتتاح زورخانه دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد که به مناسبت هفته دولت و به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی و به همت معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در مدرسه ابتدایی شهید محراب مرادی تاسیس شده است،اظهار کرد: یکی از موضوعات آموزش و پرورش بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی است آنهم در برخی از محلات که شاید این تهدیدها جدی تر به نظر می رسد .

وی  با اشاره به این که؛ برای مقابله با آسیب های اجتماعی و بحث اعتیاد بهترین راه پیشگیری است ، افزود: برای پیشگیری ما باید جایگزین مناسبی تعریف کنیم و چه جایگزینی بهتر از ورزش.

 خجسته پور تصریح کرد:  اگر بتوانیم برنامه‌های ورزشی را بخوبی توسعه و گسترش دهیم می‌توانیم آن را به عنوان یک برنامه جایگزین در جامعه معرفی و به نوعی از آسیب های اجتماعی و خطراتی که نسل جوان و نوجوان ما را تهدید میکند ،پیشگیری کنیم .

وی  با ابراز خوشحالی از انتخاب رشته ورزش پهلوانی ،یادآورشد:  گود زورخانه مکان مقدسی است زیرا در این مکان پهلوانان به مولا علی علیه السلام اقتدا می کنند.

خجسته پور ،بیان کرد:  ظرفیتی که در این محله ایجاد شده است علاوه بر جذب دانش آموزان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بتواند محلی برای مراودات اجتماعی در سطح منطقه هم باشد و خیرین و پهلوانان و افراد نیکنام این محله بتوانند در این مکان مقدس دور هم جمع شوند و این اقدام در جهت ترویج ورزش و مقابله با آسیب های اجتماعی و خصوصا اعتیاد مثمر ثمر واقع شود .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز