میرزایی تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای مدیریت و بهبود شرایط اقتصادی موجود

۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۱۸:۵۸
کد خبر: ۷۲۴۱۲۴
استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای مدیریت و بهبود شرایط اقتصادی موجود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای مدیریت و بهبود شرایط موجود تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، قربان میرزایی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: 27 پروزه جدید برای سال جاری از سوی ستاد فرماندهی ابلاغ شده است.

وی افزود: دستگاه های اجرایی استان باید برش استانی این پروژه ها و برنامه عملیاتی آن را تدوین و برای تصویب به دبیرخانه ارائه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: همچنین گزارشی از پروژه های اقتصاد مقاومتی استان در سال گذشته و بسته های حمایت از رونق و اشتغال، تدوین شود.

میرزایی در ادمه با اشاره به دیدار اخیر مدیران اجرایی کشور با رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: شرایط کشور در  این دیدار تشریح شد و موضوعات مهمی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: دشمن شیپور جنگ را نواخته و با ایجاد فضای سخت و تحریم اقتصادی، تصور این را دارد که کشور را به زانو در آورد و با توام کردن فشارهای داخلی و خارجی، جمهوری اسلامی ایران را به چالش بکشد.   

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: آنچه مهم است، دپیلماسی فعال وزارت امور خارجه و پیش بینی سناریوهای مختلف برای بدترین شرایط ممکن است.  

میرزایی خروج آمریکا از برجام را نشان از آن دانست که این معاهده بین المللی یک توافق برد – برد بوده و ایالات متحده به دلیل عدم قبول این برد برای کشورمان، اقدام به خروج از آن کرده است.  

وی تاکید کرد: در این شرایط، حفظ و ایجاد اشتغال، رفع موانع تولید و تقویت آن، مبارزه با فقر و تنظیم بازار به عنوان اولویت هایی است که باید به آن توجه داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی، رفع دغدغه مردم برای تامین کالاهای اساسی و جلوگیری از افزایش نامتعارف قیمت ها از دیگر مواردی است که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

میرزایی، صرفه جویی در مصرف انرژی در دستگاه ها، کاهش هزینه های جاری، تسهیل در روابط کاری، تلاش و برنامه ریزی برای حفظ تورم تک رقمی را مورد تاکید قرار داد.

وی شجاعت در مدیریت و تصمیم گیری از سوی مدیران، حضور آنان در میان مردم و ارائه گزارش کار به آن ها، استفاده از ظرفیت نخبگان و گروه های مرجع را ضروری دانست.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: با تقویت وفاق و همدلی از این شرایط با سربلندی عبور خواهیم کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز