استاندار البرز:

البرز پایگاه رشد اشتغال و رونق صنایع کشور است

۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۵:۳۳
کد خبر: ۷۲۴۳۲۸
البرز پایگاه رشد اشتغال و رونق صنایع کشور است
استاندار البرز گفت: طی گزارش های ارائه شده و تشریح نارسایی ها و کمبودهای سخت افزاری حوزه آموزش و پرورش استان موفق دریافت دستوراتی در این حوزه شدیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدعلی نجفی در سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان که از صبح یکشنبه آغاز شد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به طور قطع استان آمادگی میزبانی رویدادهای ملی ابلاغی از سوی وزاتخانه را دارد افزود: البرز پایگاه رشد اشتغال و رونق صنایع کشور محسوب می شود، از این رو بستر حمایت از تولید ملی در این استان فراهم است.

وی ادامه داد: امروز از فرصتی که مهیا شد بهره برداری کرده و مشکلات و موانع حوزه آموزش و پرورش استان را به سمع و نظر وزیر رساندیم.

نجفی گفت: طی گزارش های ارائه شده و تشریح نارسایی ها و کمبودهای سخت افزاری حوزه آموزش و پرورش استان موفق دریافت دستوراتی در این حوزه شدیم.

وی افزود: رشد سریع جمعیت و نرخ بالای مهاجرت استان نیازمند توجه ویژه ملی در این خصوص است بنابراین علیرغم محدودیت های اعتباری، البرز مورد عنایت وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته ولی جبران کمبودها بدون حضور خیرین محقق نخواهد شد.

استاندار البرز اضافه کرد: با توجه به نیاز کشور و استان باید در راستای ترویج و تقویت مهارت های فنی و حرفه ای اقدام شود چراکه اکنون به نیروهای کاردان و ماهر نیاز است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز