رئیس دانشگاه علوم پزشکی درنشست شورای اداری شهرستان پاوه:

بیش از۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز بیمارستان ۶۴تختخوابی پاوه هزینه شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۳۱:۵۶
کد خبر: ۷۲۴۵۳۵
بیش از۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز بیمارستان ۶۴تختخوابی پاوه هزینه شد
نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان پاوه و اورمانات در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  پروفسور محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از جمله مواردی که در روند احداث بیمارستان پاوه باید مدنظر قرار بگیرد؛ مساله جاده، دسترسی و محوطه‌سازی این بیمارستان است به نوعی که عملاً بدون حل این موارد، بهره‌برداری از بیمارستان امکان پذیر نیست.

photo_۲۰۱۸-۰۶-۳۰_۲۰-۱۸-۰۷

 

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی در انتظار تکمیل و تحویل ساختمان این بیمارستان از مسکن و شهرسازی است و پس از تحویل آن بلافاصله اقدام به تجهیز آن خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیش از ۱۲۰میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه هزینه شده و عمده تجهیزات مورد نیاز جهت بهره‌برداری از آن خریداری شده است و به محض تحویل ساختمان، دانشگاه علوم پزشکی اقدام به آماده سازی، تجهیز و بهره برداری از بیمارستان خواهد کرد.

مرادی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی پروژه‌های بهداشتی و درمانی دیگری هم در شهرستان پاوه در دست اجرا دارد که عموماً در مرحله مناقصه بوده و پس از طی این مراحل احداث آنان آغاز خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از️ بهره‌برداری  روستای سالم نسمه که یکی سه روستای سالم در استان است خبر داد و افزود: از جمله دیگر برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی است که در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

مرادی به همراه معاونین توسعه و درمان با حضور در روستای "بانه وره" از مرکز خدمات جامع سلامت این روستا بازدید و ضمن گفت‌وگو با پرسنل این مرکز ، روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این منطقه را بررسی کرد.

وی افزود: ️ این مرکز که قریب به چهار هزار جمعیت مردم منطقه را تحت پوشش دارد، دارای بخش‌هایی مانند دندانپزشکی، مراقبت‌های پیش از بارداری، پزشک، مشاوره بهداشت، واکسیناسیون، تغذیه، داروخانه و آزمایشگاه است.

 مرادی در پایان سفر یک روزه خود به شهرستان پاوه از مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه فوریت‌های پزشکی جاده‌ای روستای باینگان نیز بازدید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز