فرید بهرامی:

حضور یک هزار و ۳۸ ورزشکار و مربی در مسابقات کشتی دانش آموزی کشور به میزبانی لرستان

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۰۰:۳۰
کد خبر: ۷۲۴۵۵۳
حضور یک هزار و ۳۸ ورزشکار و مربی در مسابقات کشتی دانش آموزی کشور به میزبانی لرستان
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش لرستان از حضور یک هزارو38 ورزشکار ومربی از سراسر کشوردر مسابقات کشتی دانش آموزی به میزبانی لرستان خبرداد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ بهرامی صبح روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی دانش آموزی کشور در مقطع متوسطه اول ،اظهار کرد: این مسابقات  صبح  امروز دوشنبه 11 تیرماه در سالن شهید توکل مصطفی زاده دره گرم خرم آباد آغاز شده است.

وی با بیان اینکه وزن کشی مسابقات از ساعت 7 و نیم تا 8 صبح دوشنبه  انجام شده است،افزود:  رقابت‌های کشتی فرنگی طی روزهای 11 و 12 تیرماه و مسابقات کشتی آزاد در روزهای 14 و 15 تیر در سالن شهید مصطفی زاده برگزار می شود .

بهرامی با اشاره به اینکه این رقابت ها در 12وزن برگزار می‌شود، تصریح کرد: مراسم افتتاحیه نیز از ساعت 17 عصر روز دوشنبه 11 تیرماه در همین سالن با حضور مقامات ارشد استان برگزار خواهدشد.

معاون آموزش وپرورش لرستان یادآورشد: در این مسابقات یک هزار و38 ورزشکار و مربی از سراسر کشور در قالب 29 تیم در کشتی فرنگی و 30 تیم در کشتی آزاد حضور می‌یابند.

بهرامی خاطر نشان کرد: برای اولین بار در تاریخ برگزاری مسابقات ورزشی آموزش و پرورش تصمیم گرفتیم در راستای حفظ محیط زیست و توجه به گونه ای ارزشمند و خاص که متاسفانه در خطر انقراض قرار دارد ، سمندر لرستانی را به عنوان نماد مسابقات انتخاب کرده و در این راستا برنامه های تبلیغی بسیار خوبی نیز انجام گرفته است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز