مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل :

۱۳ برنامه در راستای توسعه ورزش همگانی تدارک دیده ایم

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۲۵:۱۸
کد خبر: ۷۲۴۷۱۵
۱۳ برنامه در راستای توسعه ورزش همگانی تدارک دیده ایم
برنامه های متنوع در حوزه ورزش همگانی و گرایش اقشار مختلف جامعه به این حوزه تدارک دیدیم که سعی در اجرایی کردن این برنامه‌ها داریم.

به گزارش برنا،بهرام آقاخانی در جریان حضور علی دایی و سجاد انوشیروانی در کمپ ترک اعتیاد آزادی اردبیل اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در قالب 13 برنامه توسعه ورزش همگانی تلاش می‌کند تا برای اقشار مختلف از کارمندان گرفته تا دانش‌آموزان و عموم اعضای خانواده، زمینه‌ای را فراهم کند تا تک تک این اعضا با علاقمندی و رغبت و انگیزه در این فعالیت‌های بدنی و سلامت محور حضور پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: هر چند برنامه‌های توسعه ورزش قهرمانی ما نیز مشخص و براساس شرایط خاص دنبال می‌شود اما مصمم هستیم تا سال 1400 در استان اردبیل به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا نیمی از جمعیت این استان به ورزش و فعالیت‌های بدنی گرایش پیدا کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل به حضور قهرمانان و چهره‌های نام‌آشنا در چنین مجموعه‌هایی اشاره کرد و افزود: حضور علی دایی اسطوره فوتبال جهان و آسیا و سجاد انوشیروانی قهرمان ملی ما در رشته وزنه‌برداری در این مرکز قطعا به اعتماد به نفس افراد در آستانه ترک اعتیاد کمک خواهد کرد تا آنها با الگو قرار دادن قهرمانان و پهلوانانی نظیر دایی و انوشیروانی بتوانند سلامت خود را بازیابند.
آقاخانی بیان کرد: ما اگر بتوانیم مقوله ورزش را در ابعاد مختلف در جامعه توسعه دهیم قطعا آسیب‌های اجتماعی و دغدغه‌ خانواده‌ها در این زمینه به حداقل خواهد رسید و ما با همراهی دلسوزان عرصه ورزش و هیئت‌های ورزشی تلاش می‌کنیم تا در ابعاد مختلف قهرمانی و ورزش همگانی برنامه‌های منسجمی را اجرایی و عملیاتی کنیم.
وی ادامه داد: در بخش ورزش همگانی ما ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و شامگاهی را در همه شهرها راه‌اندازی کردیم و سعی داریم با استفاده از ظرفیت مربیان و متخصصان حوزه آمادگی جسمانی این مراکز خودمان را که به تعداد گسترده در شهرستان‌ها راه‌اندازی خواهد شد بتوانیم زمینه ارتقای سلامت جوانان و نوجوانان و گروه‌های مختلف و همچنین قشر بانوان را فراهم کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: 10 ایستگاه در شهر اردبیل تجهیز و راه‌اندازی شده و به صورت مجزا فضای ورزش همگانی برای بانوان نیز راه‌اندازی خواهد شد و در برخی از رشته‌ها نیز نظیر تنیس روی میز، دارت و شطرنج تلاش می‌کنیم تا فضای حضور جوانان و نوجوانان به شایستگی فراهم آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز