تاکید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بر آغاز مطالعات جامع تعریض محور ارومیه – گلمانخانه

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۵۴:۴۶
کد خبر: ۷۲۴۷۴۴
تاکید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بر آغاز مطالعات جامع تعریض محور ارومیه – گلمانخانه
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بر آغاز مطالعات جامع تعریض محور ارومیه – گلمانخانه تاکید کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، تقی کهوریان در جلسه بررسی خلاصه گزارش مطالعات اولیه ساماندهی این محور گفت: محورگلمانخانه ارومیه باتوجه به تجمع جمعیتی در مساکن مهر گلمان و دهکده توریستی چی چست ساحلی< تاسیسات کنار محور و همچنین روستاهای مسیراز محورهای پرتردد و حادثه خیز محسوب می شود و تامین جاده دسترسی مطمئن دراولویت بوده و باید مطالعات جامع تعریض و ساماندهی آن درکوتاه مدت آغاز شود.

وی افزود: منطقه گلمان به عنوان بخش منفصل شهرارومیه در آینده یکی از کانون های پر جمعیت شهر خواهد بود و ساماندهی جاده دسترسی و ایمن سازی مسیر بسیار ضروری بوده و با تلفیق منابع اعتباری برای تامین اعتبارات مورد نیاز و مشارکت دستگاههای اجرایی می توان در کوتاه مدت این پروژه را به سرانجام رساند.

مبارک قدم مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: محور ارومیه به گلمان به طول 14 کیلومتر است که با توجه به حجم تردد بالا و عرض کم از محورهای حادثه خیز بوده  که در مطالعات اولیه محدوده عملیات عمرانی و راهسازی برآورد شده است .

وی با بیان اینکه اعتبار پیش بینی شده برای این طرح 283 میلیارد ریال است افزود:براساس این مطالعات این محور به صورت 4 باند رفت و برگشت تعریض و برای دسترسی به مساکن مهر گلمان ، روستاها و تاسیسات واقع در مسیر 3 دوربرگردان و یک تقاطع غیر همسطح احداث می شود.

در این جلسه به سهم هریک از دستگاههای اجرایی ذیریط در تامین منابع به صورت تلفیقی شامل اداره کل رله و شهرسازی،اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی از منابع اعتبارات استانی که در شورای تامین مسکن برای تعریض و ایمن سازی مصوب شده بود و همچنین شهرداری ارومیه از منابع داخلی شهرداری و اعتبارات استانی برای ساخت تقاطع غیر همسطح توافق گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز