"زینی وند مقدم"در آیین افتتاحیه مسابقات کشتی دانش آموزی کشور:

لرستان سرزمین پهلوانان وقهرمانان است/افتخار آفرینی ورزشکاران لرستانی درعرصه مسابقات جهانی

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۱۰:۴۲
کد خبر: ۷۲۴۹۰۶
لرستان سرزمین پهلوانان وقهرمانان است/افتخار آفرینی ورزشکاران لرستانی درعرصه  مسابقات جهانی
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: نزدیک به 1300 ورزشکار، مربی، سرپرست و عوامل اجرایی از 31 استان در مسابقات کشتی دانش آموزی کشور به میزبانی لرستان حضور دارند.
به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛رضا  زینی‌وند مقدم عصر روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات  کشتی دانش‌آموزی نونهالان کشور که  در سالن شهید توکل مصطفی‌زاده  خرم آباد برگزار شد اظهار کرد: لرستان مهد فرهنگ ،هنر وادب وسرزمین قهرمانان و پهلوانان است ودانشمندان و بزرگانی همچون آیت‌الله کمالوند، آیت‌الله بروجردی و ده‌ها شخصیت نامی کشور را در دامان خود پرورش داده است.

وی با بیان اینکه وجود آثار فرهنگی وتاریخی  هم‌چون قلعه فلک‌الافلاک  نشان از همت والا و سرزنده بودن مردم این  سرزمین  دارد،افزود: امید به زندگی و عشق به سرزمین در این میان مردم  استان موج می‌زند.

زینی وند مقدم با تاکید براینکه این استان سرزمین پهلوانان وقهرمانان است و به همین خاطر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های  فراوانی در عرصه ورزش دارد،یادآورشد: ورزشکاران لرستانی  درعرصه  مسابقات جهانی در رشته‌های مختلف ورزشی نه تنها برای استان خود بلکه برای ایران نیز  افتخارآفرینی می کنند ودر رشته هایی همچون کشتی نیز در صدر کشور قراردارند.

مدیرکل آموزش وپرورش لرستان با بیان اینکه به خاطر موفقیت در برگزاری مسابقات کشتی دانش آموزی در سال گذشته برای بار دوم نیز افتخار میزبانی مسابقات نونهالان کشورنصیب این استان شد،خاطر نشان کرد:  به همت وتلاش 21 کمیته اجرایی در طی یک ماه شبانه‌روز توانستیم  بستر مناسبی برای مسابقات فراهم کنیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز