آموزش، اولویت اصلی فدراسیون کوهنوردی است

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۲۲:۰۲
کد خبر: ۷۲۵۰۲۴
رئیس فدراسیون کوهنوردی آموزش را اولویت اصلی فدراسیون دانست.
به گزارش برنا آذربایجان غربی، رضا زارعی رییس فدراسیون کوهنوردی که به ارومیه سفر کرده است در نشست مجمع سالیانه هیات کوهنوردی استان آذربایجان غربی گفت: به رغم تمام محدودیت ها و مشکلات، استان آذربایجان غربی با قرار گرفتن در رده نهم کشور یکی از 10 استان برتر در رشته کوهنوردی است که این جایگاه می تواند با توجه به پتانسیل های منطقه بهبود یابد و از این بابت باید از تلاش و همّت مجموعه کوهنوردی استان تقدیر و تشکر نمایم.
وی ادامه داد: ما زیرمجموعه 5 فدراسیون جهانی هستیم که بر اساس مباحث قهرمانی و همگانی تلاش می کنیم، ضمن اینکه اولویت اصلی ما آموزش است و برای جلوگیری از حوادث کوهستان، باید سطح آموزشی را بالا ببریم.
رییس فدراسیون کوهنوردی اظهار کرد: در طی 4 سال بالغ بر 55000 نفر تحت آموزش قرار گرفته اند که فقط در سال گذشته این تعداد 23500 نفر بوده است ضمن اینکه تا به امروز بیش از 64000 نفر بیمه ورزشی در فدراسیون کوهنوردی ثبت شده است.
زارعی گفت: جستجو و نجات، محیط زیست و استعدادیابی اولویت های دوم، سوم و چهارم فدراسیون کوهنوردی است که بر این اساس برای حفظ کوهستان ها و اعتلای سیستم آموزشی و جوان تر کردن نسل کوهنوردان تلاش می کنیم.

 

نظر شما