معاون سیاسی استاندار همدان:

اختلاف و مرزبندی بین مسئولان غیرقابل قبول است

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۴:۳۴
کد خبر: ۷۲۵۱۷۴
اختلاف و مرزبندی بین مسئولان غیرقابل قبول است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تاکید کرد: در شرایط کنونی هیچگونه اختلاف و مرزبندی بین مسئولان و احزاب که نفعی برای مردم ندارد، غیر قابل قبول است و همه باید متحد باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سیدسعید شاهرخی روز سه شنبه در نشست اعضای شورای اداری شهرستان رزن بیان کرد: با توجه به وضعیت کنونی کشور، زمان پرداختن به مشکلات و اختلاف های درونی نیست.

وی اضافه کرد: هم اینک دشمن درصدد متوقف کردن روند پیشرفت کشور است، بنابراین باید با اتحاد و همدلی یکصدا در برابر زیاده خواهی استکبار ایستاد.

معاون استاندار همدان گفت: دولت در خط مقدم مقابله در برابر فشار اقتصادی، دیپلماتیک و هجمه های مختلف در عرصه های بین المللی است و به هیچ وجه تسلیم زیاده خواهی دشمن نمی شود.

شاهرخی افزود: دولت برای ایستادگی در برابر زر و زور دشمن نیازمند تلاش در راستای خدمت رسانی، تکریم مردم و بیان خدمات صورت گرفته در کنار وحدت و همدلی است.

وی ادامه داد: همه مسئولان باید در چارچوب قانون وظیفه خود را انجام دهند و از فرصت مسئولیت که متعلق به مردم است، به نحو مطلوب استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تاکید کرد: مخالفان دولت به جای بیان خدمات صورت گرفته، به دنبال بیان مشکلات و کمبودها هستند در حالیکه این کار ایجاد یاس و ناامیدی می کند.

شاهرخی خواستار بیان محدودیت ها و فرصت ها شد و افزود: به خاطر منافع باندی و گروهی همدیگر را تخریب کردن و بی توجهی به منافع ملی، آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی تصریح کرد: برخی خواص شرایط کنونی کشور را درک نکرده و از مردم عادی هم عقبی ماندند؛ در حالیکه رهبر معطم انقلاب بر ضرورت وفاق و همدلی تاکید کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: برخی به جای نمایاندن خوی استکباری دشمن بر علیه هم اقدام و با این کار وقت دولت و کارگزاران نظام را صرف مسایل حاشیه ای می کنند.

شاهرخی طرح موضوعاتی همچون استیضاح دولت را یک بلوف سیاسی ارزیابی و اضافه کرد: اینگونه مسایل هیچگونه پایه و ریشه ای در مجلس ندارد.

معاون استاندار همدان خط قرمز مسئولان را خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: مسئولان باید با مسایلی همچون تعرض به بیت المال و سو استفاده های غیر اخلاقی به شدت برخورد کنند.

شاهرخی با اشاره به برجام، بیان کرد: اگر برنامه جامع اقدام مشترک منافعی برای کشورمان نداشت دولت های آمریکا، عربستان و رژیم کودک کش صهیونیستی با آن مخالفت نمی کردند.

وی اضافه کرد: ایران تا زمانی که منافع ملی، عزت و اقتدارش در برجام تامین شود عهد شکنی نمی کند و اگر تعهدات آمریکا را دیگر کشورها تامین کنند، برجام بدون آمریکا پیش می رود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: اعتقاد اروپا بر ادامه برجام و تامین منافع ایران سندی بر ناحق بودن آمریکا است؛ درحالیکه آمریکا خواستار جلوگیری از این اجماع است و افکار عمومی این اقدام آمریکا را غیر عقلانی می دانند.

شاهرخی گفت: آمریکا می خواهد با فشار بر کشورها و شرکت هایی که با ایران همکاری دارند، تحریم ها را بازگرداند و با تحمیل یک جنگ تمام عیار، کشور را در یک چالش و محاصره اقتصادی قرار دهد.

وی ادامه داد: ملت ایران ثابت کرده است که در برابر هرگونه زورگویی و تجاوز ایستادگی می کند، و وحدت کلمه، وفاق و همدلی رمز پیروزی و تداوم انقلاب است.

شاهرخی گفت: یکی از ظرفیت های بزرگ و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی نقش مردم در اصالت، شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: مردم شیوه اداره امور کشور را با حضور در انتخابات ها برمی گزینند بنابراین در انتخابات سال 92، حجت الاسلام حسن روحانی مشی اداره امور بر مبنای اعتدال، دوری از افراط و تفریط و انجام امور برمبنای شفافیت را مطرح کرد.

شاهرخی بیان کرد: در این راستا وحدت، همدلی و همگرایی در دستور کار دولت قرار گرفت، تا با جلوگیری از واگرایی و اختلاف که ثمری برای کشور ندارد، برای توسعه و اعتلای کشور تلاش کنند.

وی افزود: بنابراین دولت آغوش خود را برای استقبال از همه گروه ها و دلسوزان نظام که دنبال دوری از افراط و تفریط و خدمت صادقانه به مردم هستند باز گذاشت.

معاون استاندار همدان بیان کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون یکی از اولویت ها برای برون رفت از مشکلات اقتصادی است و در این راستا باید حمایت از تولید ملی به یک فرهنگ تبدیل شود.

 

نظر شما