رئیس سازمان بهزیستی کشور:

احداث ۲۲۰۰ واحد دیگر برای مدجویان و معلولان تحت پوشش در دست اقدام است

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۵:۵۶
کد خبر: ۷۲۵۳۳۰
احداث ۲۲۰۰ واحد دیگر  برای مدجویان و معلولان تحت پوشش در دست اقدام است

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر انوشیروان محسنی‌بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در افتتاح ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب  در جمع خبرنگاران گفت: ۲۰۰امروز واحد مسکونی به مدجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی با سفارش سازمان بهزیستی و همکاری بسیج سازندگی کشور و با محوریت و هدایت استاندار و همکاری نماینده شهرستان و فرماندار به بهره‌برداری رسید و تحویل مددجویان در روستاهای سرپل‌ذهاب بودیم.

photo_۲۰۱۸-۰۷-۰۳_۰۶-۲۷-۴۴

وی افزود:  این واحدها در اختیار مددجویان و معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار می‌گیرد، این اقدام در یک کار مشترک با هماهنگی و همکاری درون بخشی با کیفیت بسیار مطلوب و رعایت استانداردهای روز دنیا و مقاوم در برابر حوادث تهدیدگر احتمالی آینده انجام شده به گونه‌ای که این واحدها از استانداردترین بناهای سازه‌ای روستایی در سرپل‌ذهاب ساخته شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشورمان  از همکاری بسیج سازندگی، از پیگیری استاندار کرمانشاه و فرهاد تجری نماینده مجلس شورای اسلامی در راستای تسریع در تکمیل واحدهای مذکور قدردانی کرد و گفت: احداث دو هزار و ۲۰۰ دیگر واحد برای مدجویان و معلولان تحت پوشش در دست اقدام است که امروز ۲۰۰ واحد آن تکمیل، ۱۹۰ واحد دیگر هم به همت سازمان بسیج سازندگی در دست اقدام است.

محسنی‌بندپی ادامه داد:  برای تکمیل مابقی واحدها هم پیمانکارانی از بنیاد مسکن معرفی شده است.

وی افزود: جهت کنترل عوارض ناشی از اختلالات روحی و روانی پس از زلزله ورود ۹۰ تیم روانشناس و مددکار فعالیت دارند، و دو مرکز جامع توان‌بخشی در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و ثلاث‌باباجانی در دست اقدام است که در سرپل‌ذهاب ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس سازمان بهزیستی کشورگفت:  سه مرکز توانبخشی روستایی در مناطق زلزله‌زده در دست اقدام است که امیدواریم کیفیت خدمت را بالا ببریم و با دستور استاندارکرمانشاه و نماینده این منطقه در هفت شهر زلزله زده و اورژانس اجتماعی هم در این مناطق مستقر شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز