نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

اطلاع رسانی شفاف مسائل و مشکلات مهمترین تکلیف مدیران است

۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۵:۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۲۵۶۲۸
اطلاع رسانی شفاف مسائل و مشکلات مهمترین تکلیف مدیران است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مشکلات جامعه با همراهی تنگاتنگ مسئولان و مردم حل می شود و حلقه مدیریتی کشور باید مسائل روز را با مردم در میان بگذارد تا با تدبیر و وحدت پیگیری شود.

به گزارش برنا از اراک ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی  در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در اراک، افزود: اطلاع رسانی شفاف مسائل و مشکلات مهمترین تکلیف مدیران است و باید با هوشیاری در برابر توطئه دشمنان ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: حدود 10 هزار مگاوات از برق کشور توسط نیروگاه های آبی تامین می شود که امسال به دلیل کاهش بارندگی و افت ذخایر سدها حدود پنج هزار مگاوات از تولید برق آبی کشور کاسته شده است.

امام جمعه اراک گفت: سازمان ها و مسئولان متولی باید با اطلاع رسانی دقیق به مردم همراهی آنان را برای صرفه جویی در مصرف برق و عبور از این مرحله حساس بیشتر کنند.

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: ملت ایران همواره برای مقابله با توطئه دشمنان و پشرفت و توسعه کشور پشتیبان رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است و اکنون نیز با هوشیاری و آگاهی از مسائل در هر زمینه ای برای همراهی با مسئولان آماده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان هستند و راه خنثی کردن این توطئه تکیه بر وحدت و همبستگی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تجمع های صنفی در برخی مناطق کشور، افزود: مشکلات باید از راه صحیح و قانونی به گوش مسئولان برسد تا زمینه سوء استفاده دشمنان فراهم نشود و با سرعت بیشتری برای حل مشکل تلاش شود.

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: مسئولان در جمهوری اسلامی با رای مستقیم مردم انتخاب شده اند و خود را خادم ملت می دانند و از هیچ کوششی برای حل مشکلات دریغ ندارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز